آرشیو دوشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۶۲
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

خط سفید و عابران پیاده: توقف خودروها و موتورسیکلت ها روی خطوط سفید عابر پیاده ممنوع اعلام شده است و در صورت تخلف، برابر مقررات برخورد خواهد شد. این مورد از جمله مقررات راهنمایی و رانندگی است که باید رانندگان آن را به دقت رعایت کنند تا مبادا جان رهگذران را به خطر اندازند و درعین حال دچار جریمه های سنگین شوند. متاسفانه بسیاری از رانندگان به محض دریافت گواهی نامه، آیین نامه و ضرورت رعایت مقررات و اصول رانندگی را فراموش و به دلخواه رانندگی می کنند؛ به عنوان نمونه برای گردش به چپ یا راست راهنما نمی زنند و در مقابل بیمارستان ها باوجود نصب تابلوی «بوق زدن ممنوع»، بوق می زنند، رانندگان باید قبل از خط کشی عابرپیاده، سرعت شان را کاهش دهند تا رهگذران بدون هیچ گونه ترس و وحشتی، از روی خط کشی عبور کنند، اما متاسفانه برخی این گونه مقررات را نادیده می گیرند و تخلف می کنند.

علی اکبر فرقانی

سهل انگاری در پذیرایی از مسافران: چرا برخی شاگردان اتوبوس های برون شهری، از پذیرایی مسافران با بسته های خوراکی که در بسیاری از سفرها مرسوم و پول آن قبلابا کرایه ها دریافت شده است، خودداری می کنند؟ برای نمونه، مدتی قبل از شرکت تعاونی مسافربری فریدونکنار به تهران سفر کردیم که از مسافران پذیرایی نشد. مسئول رسیدگی به این گونه سهل انگاری ها کیست؟

یک شهروند

درخواست از مسئولان فیروزکوه: نبود بازار روز میوه و تره بار شهرداری در فیروزکوه موجب شده است ساکنان این شهر میوه ها را با قیمت گران تهیه کنند. از مسئولان شهرداری و فرمانداری فیروزکوه تقاضا داریم با برپایی غرفه های میوه و تره بار، شهروندان فیروزکوهی را با توزیع میوه های ارزان قیمت، دریابند.

فریبا. م از فیروزکوه

از مسئولان وزارت نفت تقاضا داریم در مورد آینده شغلی کارکنان قراردادی مدت معین پالایشگاه های خصوصی شده که موضوع مهمی برای تعداد زیادی از کارکنان صنعت نفت است، اظهارنظر بفرمایند که آیا امکان تغییر وضعیت به پیمانی و رسمی همانند کارکنان رسمی کنونی پالایشگاه ها وجود دارد یا خیر؟!

از کارکنان قراردادی پالایشگاه کرمانشاه