آرشیو دوشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۶۲
سیاست - تاریخ
۷

منهای پایتخت

تاکید معاون استاندار تهران بر جلوگیری از تسویه حساب های شخصی در انتخابات

ایرنا: سیدشهاب الدین چاوشی، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران، با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: برای رعایت کامل حقوق و آزادی های اساسی جامعه اجازه نمی دهیم در آستانه انتخابات تسویه حساب های شخصی، گروهی و سیاسی اعتماد مردم به نظام را با دروغ پردازی و تهمت خدشه دار کند. او با تاکید بر اینکه اعضای ستاد انتخابات استان تهران مکلف به رعایت خویشتن داری در موضع گیری ها و عملکرد خویش هستند، گفت: سخنان و رفتار اعضای ستاد انتخابات به هیچ عنوان نباید جانبداری از یک جریان خاص سیاسی تلقی شود. چاوشی تاکید کرد: مردم براساس رفتار و عملکرد کاندیداها به آنان رای می دهند و کسی نمی تواند پیش بینی کند چه کسانی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب می شود.

ضرورت مشارکت مردم در ایجاد امنیت پایدار در مرزها

فارس- سراوان: حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان، با بیان اینکه آمار بالای کشفیات مواد مخدر سراوان نشان از عزم راسخ مسئولان امنیتی دارد، گفت: مردم در ایجاد امنیت پایدار در مرزهای کشور مشارکت کنند. او یکی از سرمایه ها و افتخارات مهم این استان را حضور مسئولان، معتمدان، علما و ریش سفیدان با بصیرت و آگاه عنوان کرد.

نشست سفیر اسپانیا با نمایندگان بخش خصوصی لرستان

تسنیم- خرم آباد: پدرو ویینا، سفیر اسپانیا، گفت: برای پیشرفت یک کشور نیاز به احداث هتل های زنجیره ای بوده و این موضوع قرار است با ورود وزرای اسپانیا به ایران مطرح شود. او در نشست با نمایندگان بخش خصوصی استان لرستان که در سالن جلسات اتاق خرم آباد برگزار، با اشاره به اینکه تصمیم بر این است تا روابط ایران و اسپانیا آسان تر شود، بیان کرد: اوایل سپتامبر وزیر امور خارجه، وزیر صنعت و توریسم و وزیر راه و ترابری اسپانیا به ایران سفر می کنند که این امر به تسریع روابط بین دو کشور کمک می کند.