آرشیو پنجشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۳۶
ورزشی - اخبار کشور
۹

26 دلنوشته برترین های جشنواره بین المللی نامه به امام رضا(ع) شناخته شدند

دهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) با معرفی 26 برگزیده به این بخش از جشنواره پایان یافت.

عیسی مدانلو مسئول دبیرخانه دهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) از معرفی 26 برگزیده این جشنواره در سه بخش بومی، سراسری و بین المللی خبر داد و گفت: برگزیده ها دوم شهریور ماه با حضور خدام رضوی موردتجلیل و تکریم قرار خواهند گرفت.

وی از دریافت 11 هزار و 477 هزار نامه در بخش سراسری، 322 نامه در بخش بین الملل و 213 نامه در بخش بومی توسط دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: پس از پایان مرحله داوری 26 منتخب این جشنواره برای حضور در آیین اختتامیه معرفی شدند.

مدانلو با بیان اینکه امیرعلی جعفری از تهران، معصومه میردار درویش از چالوس، ابوالفضل فلاحتی از بابلسر، شیدا محمدی پاچی از ساری و یگانه حضرت پور از ساری به ترتیب رتبه های اول تا پنجم گروه سنی 7-10 سال را کسب کردند، افزود: همچنین در گروه سنی 11-15 سال محمد مهدی محمدی از قائم شهر، سید فاطمه محسنی از قائم شهر، مهدی فلاحتی از بابلسر، محمد خلیل پور از تنکابن و محراب مهدی پور از بابل مقام های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه زهرا بای از رامیان، محمد علی افضلی از شیراز، متین السادات عرب زاده از تهران، لیلایکه فلاح از آبیک و سیده زهرا موسوی از بیجار رتبه های یک تا پنج گروه سنی 16-30 سال دهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) را کسب کردند، ادامه داد: حسن شیردل از بابل، سید رحیم ربیعی از سیمرغ، زهرا غلامی داودآبادی از اراک، فرزانه ایران نژاد پاریزی از سیرجان و مرضیه نفری از قم نیز به عنوان رتبه های اول تا پنجم رده سنی 31 سال به بالااین جشنواره معرفی شدند. مدانلو بیان داشت: مهری ذبیحی اترگله از ساری، راضیه اورعی از ساری و فاطمه اسداللهی از قائم شهر با نوشتن نامه هایی با ادبیات بومی استان مازندران رتبه های برتر این جشنواره مزین به نام مبارک امام رضا(ع) در بخش بومی را از آن خود کردند.

وی افزود: در بخش بین المللی نیز؛ محمد یانسه از سیرالئون، صادق رضا قمی از پاکستان و شان علی مامود گورجی از فرانسه (اروپا) به ترتیب رتبه های اول تا سوم بخش بین الملل این جشنواره را کسب کردند.