آرشیو پنجشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۳۶
اقتصادی
۴

افتتاح چند طرح تولیدی با تسهیلات بانک صنعت و معدن

چند طرح تولیدی با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره داری رسید.

بر این اساس شرکت صدرا الکترومهبد با بهره مندی از این تسهیلات مراحل اجرایی خود را طی کرد و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک مذکور، این واحد تولیدی که در استان قم احداث شده سود سوزآور مایع تولید می کند.

برای اجرای طرح صدرا الکترومهبد 20 میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 15میلیون و 360 هزار یورو تسهیلات ارزی از محل منابع ریالی و ارزی صندوق توسعه ملی توسط بانک صنعت و معدن به این شرکت پرداخت شده است.

با بهره برداری از این طرح صنعتی برای 74 نفر امکان اشتغال ایجاد شده است. همچنین واحد تولیدی شرکت نگین زره پارس با بهره مندی از تسهیلات بانک فوق به بهره برداری رسید و تولید خود را آغاز کرد.

این شرکت که رنگ و پودر روی تولید می کند با بهره مندی از 14 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات ریالی و یک میلیون و 520 هزار یورو تسهیلات ارزی این بانک که از محل منابع داخلی- ارزی صندوق توسعه ملی تامین شده در استان قزوین به بهره برداری رسیده است.

این واحد صنعتی برای 64 نفر اشتغال ایجاد کرده و محصول تولیدی آن علاوه بر تامین نیازهای داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود.

در همین حال واحد تولیدی تهیه و تولید موادنسوز کشور هم در شهرستان بیرجند افتتاح شد و به چرخه اقتصاد کشور پیوست.

با افتتاح طرح یاد شده که مبلغ 20میلیارد ریال از تسهیلات این بانک را به خود اختصاص داده برای 170 نفر امکان اشتغال ایجاد شده که رقم مزبور تا 195 نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

شرکت تهیه و تولید مواد نسوز کشور، تولیدکننده اکسید منیزیم ذوبی است و احداث این واحد صنعتی در منطقه محروم می تواند موجب توسعه منطقه شود.