آرشیو پنجشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۳۶
حوادث - اخبار کشور
۱۱

اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، تردد موتورسیکلت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران، سمنان - مشهد و بالعکس از ظهر دیروز تا ساعت 24 روز جمعه 30 مرداد ممنوع است.

در محور کرج- چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 جمعه تا ساعت یک بامداد شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 جمعه تا ساعت 2 بامداد شنبه از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمام تریلر ها در محور هراز ممنوع است. تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

در محور اردبیل- آستارا و بالعکس هم تردد تمام کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه ممنوع است.