آرشیو یکشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۵۶۰
فرهنگ و هنر
۳۲

ارزیابی عملکرد دولت تدبیر و امید در سیما

برنامه نگاه یک سیما، عملکرد وزارتخانه های مختلف دولت تدبیر و امید را در هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) نقد و بررسی می کند.

به گزارش «ایرنا»، این برنامه در هفته دولت میزبان هفت وزیر، معاون و رئیس دفتر ریاست جمهوری خواهد بود. در نخستین ویژه برنامه هفته دولت، برنامه نگاه یک میزبان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

در این برنامه که بعد از سریال شبانگاهی شبکه یک پخش می شود، سردار حسین دهقان آخرین دستاوردهای صنعت دفاعی کشور را معرفی خواهد کرد.

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که سخنگوی دولت نیز هست، میهمان روز یکشنبه اول شهریور ماه نگاه یک است. سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و حمید چیت چیان وزیر نیرو میهمانان روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه شب نگاه یک هستند. در این برنامه دستاوردها و عملکرد یک سال گذشته وزارتخانه ها و برنامه های آتی آنان بررسی می شود.

همچنین شنبه هفته آینده هفتم شهریور برنامه نگاه یک میزبان علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری روز یکشنبه هشتم شهریور ماه، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات روز دوشنبه نهم شهریور ماه و عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی روز سه شنبه دهم شهریور به برنامه نگاه یک می آیند. به گزارش روابط عمومی صدا و سیما، برنامه نگاه یک به تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی، ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش می شود.