آرشیو شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۸۴۶۲
ورزش
۱۱

گوناگون

نایب قهرمانی نوجوانان درجهان

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب 3 مدال طلا، عنوان نایب قهرمانی جهان در بوسنی را از آن خود کرد. در پایان این رقابتها که با حضور 40 کشور برگزار شد، تیم ایران توسط پویا دادمرز، امین کاویانی نژاد و امین میرزازاده صاحب مدال طلاشد.

پیروزی تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال کشورمان درنخستین مسابقه دوستانه خود دردیداری نزدیک مقابل تیم ملی روسیه به پیروزی رسید. تیم ملی والیبال کشورمان هم اکنون دراردوی آمادگی خود در روسیه به سر می برد و خود را برای حضور شایسته در مسابقات جام جهانی ژاپن آماده می کند.

کاروان ایران 40 مداله شد

کاروان ایران درروز چهارم از بازی های جهانی پیوند اعضا با 10 مدال تیم ملی شنا، صاحب 12 مدال طلا، 11 نقره و 17 برنز شد.

تلاش برای درخشش درجهان

آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی ایران برای حضوردررقابتهای جهانی ازفردا آغاز می شود.رقابتهای کشتی قهرمانی جهان وگزینشی المپیک روزهای 16 تا 21 شهریوردرآمریکا برگزارخواهد شد.

دسایی: ظرفیت فوتبال ایران بالاست

کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه گفت: برای انجام کارخیرونزدیک کردن قلب ها به ایران آمدیم و خوشحالم که می توانم در این کشوربازی کنم. مارسل دسایی اظهار داشت: ازایران شناختی ندارم، اما می دانم فوتبال این کشور ظرفیت زیادی دارد.

مسی بهترین بازیکن اروپا شد

لیونل مسی جایزه بهترین بازیکن یوفا را برای دومین بار گرفت و سوارس و رونالدو را پشت سر گذاشت. این بازیکن آرژانتینی درنیمه دوم فصل پیش بسیار خوش درخشید و تیمش بارسلونا را برای گرفتن جام لیگ قهرمانان، کوپا دل ری و لالیگا همراهی کرد.

نوری سهمیه پارالمپیک گرفت

هادی نوری کماندار ملی پوش کشورمان موفق به کسب اولین سهمیه پارالمپیک از رقابت های جهانی آلمان در رشته کامپوند شد.رقابت های جهانی تیروکمان معلولین آلمان، با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازیهای پارالمپیک با حضور 262 کماندار از 48 کشور جهان آغاز به کار کرده است.