آرشیو یکشنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۳۸۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

در یادداشت روز چهارشنبه صفحه اول روزنامه شرق نویسنده پیشنهاد داده بود هزینه یارانه نقدی که ماهانه سه هزارو 500 میلیارد تومان است هرماه به یکی از استان ها اختصاص داده شود تا توسعه یافته و از تهران تمرکززدایی شود. طرح های کارشناسی شده بسیاری درباره یارانه های نقدی پیشنهاد شده است. ای کاش هرچه سریع تر جلوی هدررفت منابع کشور در یارانه های نقدی گرفته شود.

به عنوان یک خانم دارای تحصیلات

•فوق لیسانس، از تلاش هایی که این روزها برای افزایش تعداد زنان در مجلس آینده صورت می گیرد حمایت می کنم. امیدوارم اصلاح طلبان که همواره از شایستگی زنان توانمند کشورمان سخن می گویند، این شعار خود را با اختصاص بخشی از فهرست های انتخاباتی به زنان ثابت کنند.

• رکود کم سابقه بازار مسکن باعث شده هم سازندگان هم فروشندگان و خریداران معمولی تکلیف خود را ندانند. نگران هستم سال آینده قیمت مسکن دوباره جهش پیدا کند و باز هم دود آن در چشم ما نیازمندان به مسکن برود. دولت به حال این رکود فکری کند.

• برنامه نود ویژه برنامه ای به مناسبت بازی خیریه میان ستارگان بزرگ جهان و تیم ستارگان ایران پخش کرد. در فرودگاه، شال های نارنجی نماد بیماری ام اس به گردن ستارگان جهان انداخته و تصاویر زیبایی ثبت شد. چقدر خوب است حالاکه مشکلات خارجی کشور در حال حل شدن است، از این گونه دیدارها و مسابقات، که هم در ایران و هم در جهان طرفداران بی شماری دارد، ترتیب داده شود.

•سرانجام یک شکایت! سرانجام بعد از پیگیری ها و دوندگی ها و حق جویی های ما، پرونده شکایتم از بیمارستان صارم تهران (شهرک اکباتان) به شعبه وی‍ژه جرائم پزشکی فرستاده شد. به غیر از خسارت جسمی و روحی به من و بیمارم، یک میلیون و 200 هزارتومان نیز از ما اضافه گرفته اند، که با همه پافشاری، آن را هم پس ندادند که کار به شکایت نکشد.