آرشیو یکشنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

محمدحسین لطیفی، کارگردان سریال «تنهایی لیلا» به مهر گفت: فیلمنامه سریال «از عشق آباد تا عشق آباد» در 18 قسمت به قلم حامد عنقا نوشته شده و بر اساس طرح یکی از دوستان در مشهد و درباره امام رضا(ع) است. چند سال است که می خواهم این سریال را بسازم اما هنوز موفق نشده ام.

شبکه سلامت سیما امروز در برنامه «مادر، کودک، تندرستی» به موضوع علل زایمان زودرس و شناخت علائم آن می پردازد که ساعت 16 پخش می شود.

برنامه موسیقایی نغمه ها امشب ساعت 23 و 10 دقیقه در شبکه چهار میزبان علی رستمیان، خواننده است. همچنین برنامه طلوع دانش امروز ساعت 7 و 30 دقیقه به بررسی اهمیت زیست فناوری می پردازد.

به گزارش مهر، برنامه سبک زندگی و معارفی «قرار» که از شبکه افق پخش می شود، در نیمه نخست این هفته به موضوع آزادی و مسائل پیرامون آن می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی مهدی خداوردیان هر روز ساعت19 و 30 دقیقه از شبکه افق پخش می شود.

با پایان یافتن مراحل پیش تولید مجموعه تلویزیونی دور دست ها، تصویربرداری این سریال به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا توکلی بزودی شروع می شود.

مستند «یک روز، یک وزیر» امشب ساعت 20 و 30 دقیقه با حضور وزیر آموزش و پرورش از شبکه مستند پخش می شود. همچنین امروز مستندهای «ای کاش می دانستم»، بازگشت به روستا و طرح اکرام از این شبکه پخش خواهد شد.

مریم شیرزاد، دوبلور پیشکسوت به فارس گفت: مسافر کوچولو، اوشین و آن شرلی ماندگارترین کارهایم است. وی معتقد است آثار امروزی در مقایسه با سریال های قدیمی خشن تر شده است.