آرشیو یکشنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۳
جامعه
۱۷
حق با شماست

وام ازدواج آسان نمی آید به دست

جنوب تهران تشنه توجه/ یک شهروند از تهران از مسئولان شهری خواسته بیشتر به وضع روشنایی و اتوبوسرانی جنوب شهر تهران رسیدگی کنند.

در انتظار نانوایی/ آقای طاهری وفا از شهریار به پروژه مسکن مهر صفادشت شهریار اشاره کرده و گفته با وجود این که خانوارهای زیادی در این منطقه زندگی می کنند، اما اینجا نانوایی وجود ندارد.

وام ازدواج در دسترس نیست/ شهروند دیگری از تهران با روزنامه تماس گرفته و از مسئولان خواسته برای پرداخت وام ازدواج به قول معروف سنگ اندازی نکنند تا جوانان بتوانند از این وام استفاده کنند.

بازنشستگان فرهنگی همچنان در انتظار/ به نظر می رسد هیچ مقام مسئولی در آموزش و پرورش دوست ندارد جوابگوی سوالات زیاد بازنشستگان باشد، زیرا با این که در این ستون بارها بازنشستگان از نگرفتن پاداش بازنشستگی خود گله کرده اند، اما پاسخی برای آنها به دفتر روزنامه ارسال نشده است، یکی دیگر از بازنشستگان فرهنگی در تماس با روزنامه گفته با این که چند ماه از بازنشستگی ما می گذرد، چرا هنوز از طرف صندوق بازنشستگی فرهنگیان پاداش پایان خدمت به ما پرداخت نشده است.

جوابیه /در پی درج پیامی در 15مرداد با عنوان «املاک و ساختمان های بدون سند» مشاور و مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: وظیفه تعیین تکلیف ساختمان های بدون سند بر عهده دستگاه قضایی و سازمان ثبت بوده و در خصوص مواردی همچون تعیین تکلیف فضاهای بی دفاع شهری که به شهرداری مرتبط می شود تاکنون مدیریت شهری در حیطه اجرایی وارد عمل شده و اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته است. نمونه این اقدام شناسایی 70 فضای بی دفاع شهری در سطح منطقه 6 و ساماندهی آنها از سوی منطقه بوده است.