آرشیو دوشنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۶۰۱۵
اجتماعی
۴

سلام ایران

پیمانکار مسکن مهر: آقای خدابخشی از خرم آباد اظهار کرده اند که پس از سه سال از سوی اداره برق تنکابن خرم آباد به مسکن مهر 117 واحدی مراجعه کرده و اقدام به کندن کنتورهای برق راه پله ها کردند و گفتند پیمانکار هیچ قراردادی برای برق راه پله ها نداشته است. لطفا رسیدگی شود.

مکانی امن برای معتادان: آقای رسول اباذری از شهرضا گفته اند شهرداری شهرضا با رهاسازی پروژه خیابان برج عسگر مکانی امن برای معتادان درست کرده است. از مسئولان امر خواهشمند است رسیدگی کنند.

بوی تعفن پس از سنگفرش: آقای حسینی فرموده اند ساکن منطقه نارمک، دردشت، خیابان 72 شرقی هستم. از زمانی که شهرداری اقدام به سنگفرش کردن انتهای خیابان 72 کرده بوی تعفن در همه جا منتشر شده است. با سامانه 137 و 1877 شهرداری تماس گرفتیم، آمدند و گفتند هیچ چیزی که بوی تعفن بدهد در اینجا وجود ندارد. لطفا شهرداری تکلیف ما را روشن کند.

تخریب جنگل لویزان: آقای اکبر عبدی اشلقی اظهار کرده اند که پس از ساخت متل شیان برفراز جنگل لویزان و ساخت شهرک شهید دقایقی و کشیدن جاده اختصاصی شهرک از جنوب به شمال در دل جنگل علاوه بر داشتن ورودی از جنوب شهرک و احداث اتوبان شهید زین الدین با بریدن صدها اصله درخت، دوسه سالی است که در ابتدای ورودی غربی این جنگل نیز با از بین بردن فضای سبز جنگلی اقدام به ساخت و ساز کرده اند. از سازمان محیط زیست تقاضا می کنیم جلوی قطع درختان و ساخت وساز بیشتر را بگیرد.

بایگانی به جای رسیدگی به شکایات: آقای ایرج پاینده عنوان کرده اند که استانداری خوزستان به شکایات رسیدگی نمی کند و در صورت ارجاع به دوایر ذی ربط، شکایت ها بایگانی می شوند. استاندار محترم رسیدگی کنند.

روز جهانی مساجد: مخاطب محترمی در پیام ارسالی عنوان کرده اند که هدف از گرامیداشت روز جهانی مساجد اهتمام به تجهیز و رسیدگی به اماکن مقدس است که در آن مجموعه عظیم معارف قرآن و عترت ابلاغ و توزیع می شود. از متولیان مساجد درخواست داریم در همه مساجد قدیمی و جدید کشور زمینه های اقامه و برپایی نماز جماعت به همراه برنامه های آموزش احکام شرعی و موضوعات توحیدی عقیدتی، قرائت و تفسیر قرآن را فعال کنند.