آرشیو سه‌شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۳۱
حادثه
۱۴

خبر کوتاه

توفان در البرز و تهران

دیشب استان های البرز و بخش هایی از استان تهران و شهر تهران درگیر توفان شدیدی شد که با باد شدید همراه بود. سازمان هواشناسی از ساعتی قبل درباره این رخداد هشدارهایی داده بود و شبکه های تلویزیونی زیرنویس این هشدار را پخش می کردند. در اطلاعیه سازمان هواشناسی از رانندگان خواسته شده بود که مواظب کاهش دید شدید در هنگام رانندگی باشند.

هشدار پلیس درباره بازی «کلش اف کلنز»

ایسنا| رییس پلیس فتای غرب استان تهران درباره خطرها و پیامد های بازی اندرویدی «کلش اف کلنز» هشدار داد: بازی ای که این روزها بسیاری را در سنین مختلف به شدت درگیر خود کرده است. سرهنگ اصغر باقریان در این باره گفت: «کلش اف کلنز» در حالی به یکی از پرطرفدار ترین بازی های رایانه ای در میان جوانان و خانواده های ایرانی تبدیل شده که علاوه بر داشتن آسیب های مخرب در حوزه روانشناسی یک بازی اعتیاد آور و مخرب است.» او با اشاره به اینکه این بازی یکی از پر فروش ترین بازی ها و جذاب ترین بازی های دنیا است، گفت: «متاسفانه در این بازی نیز مثل دیگر بازی های اندرویدی امکان به سرقت رفتن اطلاعات شخصی کاربران وجود دارد، چراکه افراد سودجو می توانند با هک این بازی موجب به سرقت رفتن اطلاعات شخصی افراد شوند.»

کشف انبار باتری های قاچاق

پلیس| رییس پلیس آگاهی استان همدان از کشف دو میلیارد و 300 میلیون ریال کالای قاچاق در یک انبار خبر داد. سرهنگ «رضا زارعی» گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در حجم و اندازه وسیع اقدام به قاچاق انواع باتری های خودرو از شهرهای جنوبی کشور می کند و پس از دپوی آنها در انباری در همدان، در فرصت های مناسب اقدام به فروش آنها در استان های دیگر کشور می کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.