آرشیو سه‌شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۳۸۶
سیاست
۷

منهای پایتخت

شهادت یک پاسدار در کرمانشاه

تسنیم- کرمانشاه: روز گذشته طی عملیات قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در غرب کشور، عناصر ضدانقلاب در مناطق مرزی استان کرمانشاه به هلاکت رسیدند. برپایه این گزارش، در عملیات پاک سازی مناطق غرب کشور تعدادی از این عناصر مزدور و ضدانقلاب به هلاکت رسیده و برخی نیز زخمی شدند که مقادیر قابل توجهی مهمات از آنها کشف شد. در این عملیات یکی از پاسداران رشید سپاه اسلام به نام سیدعبدالحمید حسینی از تیپ عملیاتی انصار به شهادت رسید که پیکر این شهید والامقام امروز در شهر هرسین تشییع و تدفین شد.

«فردو» در امنیت کامل است

ایسنا- قم: سرهنگ شمسعلی اسدی، فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم، گفت: سراسر آسمان استان و تاسیسات هسته ای سایت فردو (شهید علی محمدی) در قم، مورد پایش پدافند هوایی است و عبور هر ریزپرنده ای از رادارهای پایگاه مخفی نیست. او با بیان اینکه تمام سامانه های پایگاه در حوزه درگیری و کشف تقویت شده است، افزود: رادارهایی با توان عملیاتی بالادر فضای آسمان قم وجود دارند که عبور هر ریزپرنده ای را مورد ارزیابی و پایش قرار می دهند. او تاکید کرد: آسمان قم لحظه ای حالت سکون نداشته و رادارهای پایگاه مدام در حال کاوش آسمان قم هستند و با بهره گیری از سامانه های زمین به هوا و موشکی کاملادر وضعیت جنگی قرار داریم. اسدی ادامه داد: نیروهای پرتوان و همیشه آماده پدافند هوایی مدافعان سرسخت و جان برکف مرزهای هوایی هستند و ریزترین تحرک هر جنبنده ای را رصد کرده و در مقابل دشمن، هوشیارانه از حریم پهناور آسمان ولایی کشور دفاع می کنند.

سردار نقدی در جمع بسیجیان اردبیل

فارس- اردبیل: سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج، دیروز در نشست مسئولان مراکز رشد خلاقیت بسیج در اردبیل، قطع وابستگی ها به غرب را بهترین زمینه برای تحقق شعار خودباوری اعلام کرد و گفت: ما اگر شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می دهیم، لازمه توفیق نهایی و تحقق این امر غلبه علمی و جلوافتادن در پیشرفت های تحقیقاتی و پژوهشی است که قطعا دست یافتن به آن امکان پذیر است.