آرشیو سه‌شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۳۱
سیاست
۳

باخوانندگان

یک مخاطب

دانه درشت هایی که از دادن مالیات فرار می کنند دست در سفره ای دراز کرده اند که کم درآمدها و فقرا گسترده اند. شانه خالی کردن از وظایف ملی بار را به شانه های نحیف کم توان ها می اندازد در حالی که بیشتر سرمایه داران از امکانات دولتی به درشتی رسیده اند. پرداخت خمس و زکات مال شان را ملت باید پرداخت کند و این پدیده بدیعی در دنیای سرمایه داری و اخلاق است.

3660-0915

سهمیه فرهنگیان و مناطق در کنکور سراسری و استخدامی ها تبعیض محض است. یک مرد پیدا نمی شود جلوی این بی عدالتی را بگیرد. همه دانشجویان ایران باید از طریق کنکور سراسری جذب دانشگاه ها شوند.

2143-0913

با وجود قوانین منع به کارگیری بازنشستگان در اداره ها برای اشتغال زایی جوانان و افراد جویای کار، متاسفانه هنوز در بعضی ادارات و سازمان ها این رویه غیرقانونی ادامه دارد.

3098-0916

با توجه به تخریب پل طالقانی ماهشهر و انتقال ترافیک شهر به خیابان 22 بهمن پیشنهاد می کنم شهرداری با بهبود آسفالت کوچه بیگلری و پاکبان کمی از بار ترافیک را به بلوار طالقانی انتقال دهد.

2143-0913

آقای رییس جمهور، بیشتر مردم واقعا کار می خواهند و کاری به مسائل دیگر ندارند. بیشتر مردم زندگی ساده، سالم و بی دغدغه و آرام می خواهند.