آرشیو سه‌شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۵
جامعه
۱۷
حق با شماست

پیشنهاد روز رفتگر در تقویم

روزی برای رفتگر ها / آقای آهنگر از هشتگرد پیشنهاد جالبی را با جام جم درمیان گذاشته و گفته خوب است مسئولان با نامگذاری یک روز به نام رفتگر، از زحمات این عزیزان قدردانی کنند.

توجه به مشکلات معیشتی فرهنگیان / آقای شفقت پور از کهگیلویه و بویراحمد هم در تماس با جام جم از دولتمردان خواسته نیم نگاهی به مشکلات فرهنگیان داشته باشند. این شهروند گفته: به عنوان یک فرهنگی که 26 سال سابقه تدریس در مناطق محروم را دارم، از مسئولان آموزش و پرورش می خواهم نگاه مثبتی به حل مشکلات معیشتی فرهنگیان داشته باشند. درگیرشدن با مشکلات اقتصادی حق معلم هایی که خالصانه به فرزندان این مرزو بوم خدمت کرده اند، نیست.

تشکر از نیروی انتظامی /یک شهروند تهرانی هم در پیامی ویژه از پرسنل نیروی انتظامی مستقر در فرودگاه امام خمینی تشکر کرده و گفته: از این پرسنل زحمتکش به خاطر تلاش و احترام به مسافران کمال تشکر را دارم.

پله برقی های خاموش مترو / آقای حسنی از تهران هم گفته روز گذشته پله برقی بالابر متروی ایستگاه میرداماد خراب بود و به همین دلیل بالاآمدن افراد مسن و سالخوردگان بسختی انجام می گرفت. آیا مسئولان ایستگاه نباید در مورد رفع سریع تر این مشکل اقدام می کردند؟

آسفالت خراب و گرانی عوارض اتوبان ها / جمعی از شهروندان هم با گلایه از وضع آسفالت اتوبان ها گفته اند: با وجود گران شدن عوارض اتوبان ها چرا مسیر اتوبان قم به تهران دو کیلومتر مانده به عوارض قم به تهران نزدیک حرم امام خمینی(ره) باید طوری باشد که گویی تاکنون آسفالت نشده است؟