آرشیو سه‌شنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۴۶
اخبار کشور
۱۰

اخبار کوتاه

تعیین فهرست واحد توسط شورای هماهنگی اصولگرایان

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد ساز و کار رسیدن به فهرست واحد گفت: ساز و کار رسیدن به فهرست مورد اجماع توسط شورای هماهنگی اصولگرایان و نهایتا شورای داوری تعیین خواهد شد. محمدنبی حبیبی که در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با تاکید بر وحدت اصولگرایی اظهار داشت:سه تشکل تعهد داده اند که نه تنها فهرست جداگانه نخواهند داد بلکه بر روی افراد اختلافی اصرار نورزند.

رونمایی از نامه مقام معظم رهبری به اسرای اردوگاه موصل 2

سردار مجتبی فدا جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: پس از تعیین رهبری توسط مجلس خبرگان، اسرای موصل 2 مکاتبه ای داشتند که دستخط و مرقومه مقام معظم رهبری که در جواب به این عزیزان نوشته شد، برای نخستین بار در این همایش رونمایی می شود.

دولت فرماندهی واحد اقتصادی ندارد

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون دولت فرماندهی واحد اقتصادی ندارد، گفت: از قضا وزیر اقتصاد که باید در این فرماندهی نقش بیشتری ایفا کند، اصلا حضور ندارد.

در حال بررسی «برجام» هستیم

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس گفت: در جلسه اخیر تاریخچه مذاکرات مورد بحث قرار گرفت و محتوای متن توافق بررسی شد. سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، در تشریح جزییات جلسه دیروز صبح این کمیسیون اظهار داشت: این جلسه با حضور عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و نیز تخت روانچی از دیگر اعضای تیم مذاکره کننده برگزار شد. کمیسیون همچنین صبح امروز با حضور سعید جلیلی مسئول سابق مذاکرات هسته ای ایران تشکیل جلسه خواهد داد.

پدافندهای هوایی و غیرعامل دو مولفه اساسی دفاع در برابر تهدیدات

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت دهم شهریور «روز پدافند هوایی»، در پیامی این روز را به دلاورمردان این نیرو تبریک گفت. به گزارش فارس رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد که پدافندهای هوایی و غیرعامل دو مولفه اساسی دفاع از کشور در برابر تهدیدات دشمنان بوده و مکمل یکدیگر در رسیدن به یک پدافند جامع هستند.