آرشیو چهارشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۳۸۷
ورزش
۱۸

حمایت رئیس کمیته ملی المپیک از احسان حدادی

رئیس کمیته ملی المپیک ایران از احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک که در مسابقات جهانی نتایج ضعیفی گرفته، حمایت کرد. کیومرث هاشمی در این باره گفت: «درمواقع سخت و حساس نباید قهرمانان را تنها گذاشت. احسان حدادی یکی از بهترین ورزشکاران پرتاب دیسک جهان است که بارها با به اهتزازدرآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی باعث غرور و افتخار برای کشور عزیزمان شده است. به شخصه بارها با حضور در اردوی تیم ملی دوومیدانی از نزدیک شاهد تلاش های این ورزشکار و جدیت او در تمرینات برای نتیجه گیری در رقابت های برون مرزی بوده ام.

باید به این موضوع توجه داشته باشیم که ناکامی در یک رویداد ورزشی جزئی از ذات ورزش است و در چنین مواقعی باید بدون واردشدن و پرداختن به حواشی سعی در رفع کمبودها و کاستی ها کرد تا نمایندگان کشورمان بدون فشار روحی و روانی تنها به رقابت با حریفان قدرتمند خود و کسب نتیجه مطلوب فکر کنند.

در کنار احسان حدادی و ورزشکارانی چون او خواهیم بود و بنا بر وظیفه ذاتی خود از تلاش برای موفقیت مجدد وی که جزء اصلی ترین گزینه های مدال آوری در المپیک ریو خواهد بود، دست بر نمی داریم». حدادی پس از ناکامی در مسابقات قهرمانی جهان از بی توجهی مسئولان ورزش کشور گلایه کرد، اما مسئولان ورزش و دوومیدانی با ارائه اسنادی نشان دادند بیشترین توجه را به حدادی داشته اند.