آرشیو پنجشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۷
جامعه
۱۷

اعلام اولویت های شورای شهر تهران در سال سوم

رئیس شورای شهر تهران گفت: در سال سوم شورا هدفمان ادامه برنامه های قبل و تاکید بیشتر بر شفافیت مالی و نظارت نسبت به سال گذشته است.

به گزارش مهر، مهدی چمران پس از انتخاب به عنوان رئیس در سومین سال شورای چهارم، افزود: از بدو آغاز به کار شورای چهارم، اولویت های اصلی ما مشخص شده و پیگیر همان اولویت ها خواهیم بود.

وی با اشاره به این اولویت ها یادآور شد: بحث مدیریت شهرسازی تهران، پیاده کردن منشور طرح جامع، بحث آلودگی، ترافیک، حمل و نقل و گسترش وسایل نقلیه عمومی از مسائل بسیار مهمی است که سال سوم نیز آنها را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: مباحث فرهنگی، بحث بافت فرسوده و معماری تهران از مسائل دیگری است که نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارد.چمران توضیح داد: در سال سوم قطعا یکی از اصلی ترین تاکیدات ما بحث شفافیت مالی و نظارت بیشتر خواهد بود و در این بخش نسبت به سال گذشته اقدامات جدی تری صورت خواهد گرفت.

وی درباره شایعات بروز زلزله در تهران بیان کرد: زلزله قابل پیش بینی نیست اما نسبت به وقوع زلزله در سراسر ایران بویژه کلانشهری مانند تهران نگران هستیم، زیرا می تواند فاجعه ای بزرگ ایجاد کند.

رئیس شورای شهر تهران یادآور شد: فعالیت گسل های اطراف تهران هشدار بزرگی به همه ما بویژه ساختمان سازهاست.