آرشیو چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۴۶
ایران شوک
۱۱

پدر دختر در دومین جلسه محاکمه عنوان کرد

اصرار بر بی گناهی در قتل دوست جوان خواستگار

گروه شوک: یک مرد اصرار دارد در مرگ پسری جوان که از دوستان صمیمی خواستگار دخترش بود، نقشی نداشته است.هشتم مردادماه سال 85 ماموران پلیس پایتخت در جریان مرگ مرموز یک مرد روی تخت بیمارستان قرار گرفتند.

بررسی های پلیسی نشان داد یک روز پیش مهرداد با چاقویی زخمی شده است.

کارآگاهان جنایی پایتخت دریافتند که مهرداد در یک نزاع خیابانی با ضربات چاقوی شخصی به نام علی 55 ساله از پای درآمده است.همین سرنخ کافی بود تا پلیس در یک قدمی دستگیری عامل جنایت قرار گیرد و خیلی زود علی ردیابی و دستگیر شد.علی در بازجویی ها گفت: من مهرداد را نمی شناسم. پسری به نام مصطفی از دخترم خواستگاری کرد اما من مخالفت کردم و مصطفی به همین خاطر نسبت به من کینه به دل گرفت. روز حادثه مصطفی با دوستانش در خیابان خزانه مرا دید و آنها به من حمله ور شدند.من تنها بودم، این در حالی بود که مصطفی با دو تن از دوستانش بود. در این میان مهرداد روی زمین افتاد و من از ترس فرار کردم. باور کنید من با چاقو او را نزدم و نمی دانم در آن شلوغی چه کسی به قربانی ضربه زد!پرونده این قاتل از سوی پنج قاضی عالی رتبه تحت بررسی قرار گرفت و آنان علی را قاتل شناختند و او را به قصاص نفس محکوم کردند و پرونده برای تایید حکم در اختیار قضات دیوان عالی کشور قرار گرفت و آنان با وارد کردن ایراداتی حکم قصاص را دارای نقص دانستند و پرونده را برای رسیدگی دوباره به شعبه فرستادند.

صبح دیروز این قاتل در شعبه یک دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفت و خانواده مهرداد باز اصرار بر قصاص کردند.علی نیز وقتی پشت تریبون ایستاد، گفت: قتل را قبول ندارم چرا که روز حادثه مصطفی و دوستانش به من حمله کردند و صحنه درگیری شلوغ شد. من نمی دانم چه کسی به مهرداد ضربه زد.وی افزود: باور کنید مصطفی خواستگار دخترم بود و چون من دخترم را به عقد وی درنیاوردم این درگیری صورت گرفت.

ادعاهای این مرد در حالی مطرح می شود که مصطفی مدعی است پول به علی قرض داده و چند بار آن را خواسته و وی در زمان پرداخت بدهی اش به بهانه های مختلفی طفره رفته است.بنابر این گزارش، در پایان سه قاضی عالی رتبه برای صدور رای نهایی با هم وارد شور شدند.