آرشیو پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴، شماره ۳۳۶۲
دیپلماسی
۱۲

پیش بینی گاردین از نامزدهای احتمالی برنده صلح نوبل 2015

ظریف و کری یا پاپ؟

گروه دیپلماسی| برنده جایزه صلح نوبل ظهر جمعه به وقت ایران اعلام خواهد شد تا گمانه زنی های رسانه ای در این خصوص پایان یابد. تجربه نشان داده است که کمیته این جایزه با مرموز بودنش در ارایه هرگونه اطلاعات درباره «پیروز صلح جهان» این توانایی را دارد تا دست به انتخاب های عجیب بزند: مانند انتخاب باراک اوباما آن هم در حالی که تنها چند ماه از به قدرت رسیدنش گذشته بود. به گزارش ایسنا، روزنامه گاردین در گزارشی در آستانه انتخاب برنده جایزه صلح نوبل نوشت: همین بس که بدانید این کمیته در ماه مارس درگیر یک کودتای داخلی غیرقابل پیش بینی شد و رییس پنج ساله آن اخراج و یکی از اعضای حزب محافظه کار نروژ جانشین او شد. همین مساله نشان می دهد که انتخاب روز جمعه دست کم از سوی نروژی ها به دقت مورد پیگیری قرار می گیرد. در زیر برخی گزینه های دریافت جایزه صلح نوبل امسال را بررسی می کنیم.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.