آرشیو سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۱
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

اتوبوس های خط راه آهن به تجریش: آقای مرتضوی فرموده اند بیشتر اتوبوس های خط راه آهن- تجریش و پارک وی از ساعت 30 / 8 شب به بعد از میدان ولی عصر بالاتر نمی روند و مجددا مسیر را دور زده و برمی گردند و مردمی را که در آن ساعت نیاز به استفاده از این اتوبوس ها دارند سرگردان می کنند. لطفا پیگیری شود.

مرکز مخابرات شهید تندگویان: آقای محسن لیاقت عنوان کرده اند بنده از مشترکان مرکز مخابرات شهید تندگویان هستم. چند ماه است که همزمان با گرمای هوا خطوط تلفن ثابت ما قطع می شود. بارها این مشکل را با مخابرات مطرح کردیم که مسئولان می گویند خطوط ما ایراد دارد و کاری هم از دستمان ساخته نیست. برای رفع این مشکل باید به کجا مراجعه کنیم؟

پیشنهاد و درخواست از روزنامه: آقای شوقی به مسئولان روزنامه پیشنهاد کرده اند که مانند همیشه هر دو جدول را در نیم صفحه چاپ کنید. ضمنا در صورت امکان مقاله ای در مورد ساخت پای مصنوعی در روزنامه بنویسید و افرادی را که به صورت فردی در این زمینه فعالیت می کنند، معرفی کنید.

تجمع مسافربران شخصی در پل فردیس: آقای عربی ازکرج گفته اند ورودی جاده مخصوص درکرج از پل فردیس، صبح ها از ساعت 6 توسط مسافربران شخصی مسدود می شود. تقاضای رسیدگی داریم.

ایجاد مزاحمت و ترافیک: آقای عسگری در تماس خود عنوان کرده اند که صنف لاستیک فروش ها در خیابان مظاهر قرار دارد. برخی از فروشندگان با قراردادن لاستیک در محل تردد مردم باعث ایجاد مزاحمت و گاهی ترافیک می شوند. با وجود اینکه شهرداری مقابل مغازه های آنها نیوجرسی(موانع بتنی) قرار می دهد، باز هم به کار خود ادامه می دهند. از مسئولان محترم شهرداری تقاضای رسیدگی دارم.

تردد موتورسواران در پیاده رو: آقای امینی گفته اند تردد موتورسواران در پیاده روهای خیابان سی تیر باعث ایجاد رعب و وحشت در گردشگران خارجی می شود. از اداره راهنمایی و رانندگی می خواهیم با این موتورسواران برخورد کند.

رتبه بندی فرهنگیان استان لرستان: آقای منصور سلیمانی از خرم آباد گفته در استان لرستان فرهنگیانی هستند که 5 یا 10 سال سابقه دارند و 24 ساعت هم تدریس می کنند؛ اما رتبه بندی شامل آنها نمی شود. از مسئولان محترم وزارت آموزش و پرورش تقاضا می کنم در این خصوص تجدید نظر کنند.