آرشیو سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۱
ورزشی
۲۲

خبر

صفویه طلایی شد، ایران نایب قهرمان

در پایان مسابقات جودوی جوانان قهرمانی آسیا که با حضور 168 جودوکار از 23 کشور در بانکوک برگزار شد تیم ژاپن با 6 مدال طلاو یک برنز قهرمان شد و تیم ملی جوانان ایران با یک طلاو چهار برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. دیروز رامین صفویه در وزن 100- کیلوگرم به مدال طلاو ایمان نیک اقبال و حامد رشیدی در اوزان 81- و 90- کیلوگرم به مدال برنز رسیدند، تیم ملی جوانان ایران یکشنبه نیز به 2 مدال برنز دست یافته بود.

2 مدال کشتی آلیش ایران در رقابت های جهانی

رقابت های کشتی آلیش قهرمانی جهان در شهر بیالیستوک لهستان برگزار شد که در پایان این رقابت ها تیم هفت نفره ایران توسط یعقوب کر در وزن 80 کیلوگرم صاحب مدال طلاشد و حمید بهرامی در وزن 60 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

راهیابی آلمان، لهستان و آلبانی به مرحله نهایی «یورو»

در ادامه دور مقدماتی مسابقات فوتبال یورو 2016 مجوز حضور تیم های آلمان، لهستان، رومانی و آلبانی هم در مرحله نهایی صادر شد. در گروه چهارم آلمان در شهر لایپزیک مقابل گرجستان به برتری خفیف 1-2 قناعت ورزید اما همین برد نیز برای صعودش کفایت کرد. در همین گروه لهستان نیز با نتیجه ای مشابه (1-2) بر ایرلندجنوبی چیره و همراه با ژرمن ها راهی مرحله نهایی شد. ایرلند با سوم شدن در این گروه به مرحله پلی اف راه یافت. از سوی دیگر در گروه ششم نیز رومانی 0-3 بر جزایر فارو غلبه کرد تا به عنوان تیم دوم این گروه همراه با ایرلند شمالی به مرحله بعدی راه یابد. مجارستان در این گروه سوم و راهی پلی اف شد. در گروه پنجم هم آلبانی در زمین ارمنستان به برد 0-3 رسید تا به عنوان تیم دوم در پی پرتغال به مرحله نهایی «یورو» راه یابد.