آرشیو سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۵۱
فرهنگ و هنر
۲۳

روی خط خبر

«626» نیامده متوقف شد

برنامه تلویزیونی «626» پس از پخش 3 قسمت از جدول پخش شبکه یک حذف شد. اختلاف نظر مدیران شبکه با سازندگان برنامه از جمله دلایل توقف این برنامه عنوان شده است که البته این موضوع توسط سعید نبی تهیه کننده برنامه تکذیب شده است.

فراخوان نخستین دوره جایزه پرنده آبی منتشر شد

فراخوان نخستین دوره جایزه پرنده آبی از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد. علاقه مندان جهت مشاهده جزئیات فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.elmifarhangi.ir مراجعه کنند.

تعویق پخش سریال شهرزاد

پخش سریال شهرزاد که قرار بود روز گذشته انجام شود، به تعویق افتاد.گفتنی است از فردا مجموعه های «شهرزاد» و «برکینگ بد» با هزینه یک «دی وی دی» به قیمت 4 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

پخش نمایش «با چشمان بسته» با موضوع نابینایان

پخش سریال رادیویی «با چشمان بسته» از امروز سه شنبه ساعت 16 با موضوع ورزش گلبال از رادیو نمایش آغاز می شود.

ارتقای همکاری های دوجانبه با اردوباد شهر تاریخ، فرهنگ و علم

درچارچوب سفر هیات اقتصادی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس به جمهوری خودمختار نخجوان، زاهد محمودی فرماندار شهرستان جلفا با حضور در محل فرمانداری شهرستان اردوباد با الشاد محمداف فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

پخش «در حاشیه» مدیری از آذر ماه

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه 3 سیما گفت: سریال «در حاشیه» مهران مدیری برای پخش پس از ایام سوگواری محرم و صفر (آذرماه) از شبکه سوم سیما پخش می شود.

فرزاد حسنی با «اکسیر» به شبکه 3 می آید

برنامه «اکسیر» به تهیه کنندگی مصطفی شریفی با اجرای فرزاد حسنی آبان 94 روی آنتن این شبکه می رود.

تمدید نمایشگاه «بی بی حاضر» در خانه هنرمندان

سومین نمایشگاه عروسک های «بی بی حاضر امیدواری» که از 9 مهر، در نگارخانه «زمستان» خانه هنرمندان ایران برگزار شده، به دلیل استقبال مخاطبین تا 21 مهر تمدید شد.