آرشیو سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴، شماره ۴۳۸۰
ورزش
۱۸

استقبال برانکو از بازگشت نوری

شایعه بازگشت محمد نوری به پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل در حالی دهان به دهان می چرخد که برانکو ایوانکویچ سرمربی سرخ ها از بازگشت نوری استقبال کرد.

محمد نوری که ابتدای فصل جاری به عضویت تیم المسیمر قطر درآمد ظاهرا از شرایط خود در این باشگاه قطری ناراضی است و قصد بازگشت به پرسپولیس را دارد. برانکو ایوانکوویچ در این باره به تسنیم گفت: درباره بازگشت نوری به پرسپولیس هیچ کس با من صحبت نکرده و فقط در خبرها شنیدم که ممکن است این اتفاق رخ دهد. وی افزود: تا زمانی که خبری قطعی نشود در مورد آن اظهارنظر نمی کنم، اما اعلام می کنم پرسپولیس خانه کاپیتان نوری است و اگر او به هر دلیل از تیم قطری جدا شود، می تواند به پرسپولیس برگردد. سرمربی پرسپولیس در واکنش به این پرسش که با توجه به احتمال فسخ قرارداد نوری، آیا حاضر است این بازیکن را به فهرست تیمش اضافه کند، گفت: این موضوع هنوز در حد فرضیه است و به واقعیت تبدیل نشده، اما تاکید می کنم که نوری هر وقت آمد، خوش آمد.

باقری: قرار نیست که دایی همیشه باشد

مربی پر سپولیس در آستانه دیدار این تیم با صبای قم و تقابل با علی دایی گفت، به مسائل حاشیه ای این بازی توجهی ندارد.

کریم باقری درباره آخرین وضعیت تمرین تیم فو تبا ل پر سپولیس به ایسنا افزود: طی روزهای اخیر کادر فنی تمرین های خوب و بانشاطی را برای بازیکنان در نظر گرفته است و به خوبی تمرین کرده ایم تا خودمان را برای دیدار مقابل صبا آماده کنیم. پنج بازیکن ملی پوش داریم که یک روز قبل از بازی مقابل صبا به جمع ما اضافه خواهند شد. البته بازیکنان مصدوم و محرومی هم داریم، اما امیدوارم بتوانیم روز جمعه بازی قابل قبولی ارائه دهیم.

مربی تیم فو تبا ل پر سپولیس در بخش دیگری از صحبت های خود درباره تقابل علی دایی با پر سپولیس اظها ر کرد: مشکلی وجود ندارد و ما به این مسائل حاشیه ای فکر نمی کنیم. علی دایی روزی سرمربی پر سپولیس بوده است و الان در صبا فعالیت می کند. قرار نیست که همیشه در پر سپولیس باشد. امیدوارم که هر اتفاقی رخ می دهد، روز جمعه بازی زیبایی را شاهد باشیم.