آرشیو چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴، شماره ۲۴۴۵
سیاست
۷

منهای پایتخت

درایت مقام معظم رهبری در فتنه 88 نمایان شد

تسنیم؛ قم: آیت الله محی الدین حائری شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: در فتنه 88 اوج درایت مقام معظم رهبری را شاهد بودیم که ایشان بدون اینکه چالش اساسی در کشور رخ دهد، این جریان را مدیریت کردند. او افزود: اگر صبر در کنار انسان قرار بگیرد، ارزش و قیمت پیدا می کند و اگر صبر نداشته باشیم، دین خود را در معرض خطر قرار می دهیم. او با اشاره به اهمیت بصیرت حسینی گفت: تحلیل ما در این زمینه باید منبع دقیقی داشته باشد؛ زیرا بحث پیرامون انسان است و تازمانی که انسان تعریف نشود، کاری انجام نمی شود.

پیکر شهید مدافع حرم در شهرستان فردیس تشییع شد

فارس؛ فردیس: با حضور مردم شهرستان فردیس، پیکر شهید حجت الاسلام علی تمام زاده، یکی از مدافعان حرم، در شهرستان فردیس تشییع شد. حجت الاسلام تمام زاده، امام جماعت مسجد امام حسین(ع) منطقه اسلام آباد کرج بود که ماه ها با حضور در سوریه علیه داعش مبارزه کرد. او از سوی نیروهای داعش به شهادت رسید. او در قالب تیپ فاطمیون در سوریه علیه داعش به مبارزه پرداخت. همچنین به گزارش «ایلنا» پیکر شهید مدافع حرم، «اسماعیل سیرت نیا» نیز در رشت تشییع شد.

پیکر فرماندار بندر ترکمن در عربستان دفن شده است

تسنیم؛ گنبدکاووس: حسن صادقلو، استاندار گلستان، گفت: پیکر مرجان نازقلیچی، فرماندار بندر ترکمن که از کشته شدگان حادثه منا بوده، در عربستان دفن شده است. او در مراسم بزرگداشت جان باختگان حادثه منا با حضور رئیس سازمان حج و زیارت کشور، گفت: وضعیت فرماندار بندر ترکمن مشخص شد و او جزء جان باختگان حادثه منا بوده و در عربستان دفن شده است. او افزود: خانم مرجان نازقلیچی جزء کشته شدگان حادثه مناست. استاندار گلستان ادامه داد: در حج امسال بیش از 49 حاجی گلستانی در حادثه منا جان خود را از دست داده اند که اسامی هشت حاجی گلستانی همچنان در لیست مفقودان است. او گفت: براساس شواهد و قرائن ارائه شده، مرحوم نازقلیچی جزء دفن شدگان در عربستان است.