آرشیو چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴، شماره ۳۶۳۹
استان ها
۱۸

در هفتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی ایران

پالایش نفت بندرعباس تقدیرنامه 3 ستاره گرفت

دنیای اقتصاد، بندرعباس: همزمان با یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت پالایش نفت بندرعباس موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره هفتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی کشور شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس، مدیرعامل این شرکت گفت: این جایزه ملی به پاس تلاش برای استقرار مدل ملی تعالی منابع انسانی و رعایت استانداردهای مورد نیاز توسعه منابع انسانی پس از فرآیندهای ارزیابی و رسیدگی در شورای علمی و داوری جایزه، به شرکت پالایش نفت بندرعباس اهدا شد. نامور افزود: برای حضور در این مرحله از جایزه تعالی منابع انسانی ارزیابان انجمن مدیریت منابع انسانی ایران با حضور در شرکت پالایش نفت بندرعباس ارزیابی از این شرکت را در 9 معیار و 30 زیر معیار در حوزه منابع انسانی در مدت دو روز انجام دادند.

براساس این گزارش جایزه تعالی منابع انسانی در سه سطح نشان، تقدیرنامه و گواهینامه و براساس مفاد نظام نامه به برترین سازمان های ایرانی که دارای شرایط لازم برای قرار گرفتن در یکی از سطوح تعالی منابع انسانی باشند، اعطا می شود که در هفتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، 25 سازمان تولیدی و خدماتی برتر کشور موفق به دریافت جوایز خود شدند.