آرشیو چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴، شماره ۴۴۱۶
حوادث
۱۵

تصادف راز جنایت را فاش کرد

راننده ای که در صندوق عقب خودرویش جسد زنی را حمل می کرد پس از تصادف در شهرستان سراب با رها کردن خودرو گریخت.

چند روز پیش ماموران پلیس راه سراب هنگام گشتزنی در شهر به خودرویی که شماره پلاک آن مربوط به شهر اردبیل بود، ظنین شدند. با متوقف کردن این خودرو از راننده خواستند تا مدارک هویتی اش را به پلیس نشان دهد اما او بدون توجه به خواسته پلیس بر سرعتش افزود. ماموران با فرار راننده به تعقیبش پرداختند که در جریان تعقیب و گریز راننده فراری با خودرویی در جاده تصادف کرد و با رها کردن خودرو کنار جاده به سمت بیابان های اطراف رفت و از آنجا متواری شد.

ماموران وقتی در صندوق عقب را گشودند، مشاهده کردند جسد زنی حدود 32 ساله داخل آن است و به نظر می رسد ساعت ها از مرگ او می گذرد. در ادامه مالک خودرو که ساکن اردبیل بود شناسایی شد و در اداره پلیس حضور یافت. با تحقیق از این مرد او اعلام کردکه مالک خودروست و عروسش آن را به امانت گرفته و ناپدید شده که موضوع را با حضور در اداره پلیس آگاهی اردبیل اطلاع داده و پلیس در جستجوی عروسش همراه همین خودروی توقیفی بوده است. با مشخص شدن این موضوع، وی با حضور در پزشکی قانونی جسد عروسش را شناسایی کرد.

میکائیل وطن خواه، دادستان عمومی و انقلاب سراب در این باره گفت: در این مرحله روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. ماموران در بازبینی دوربین های ترافیکی سطح جاده توانستند چهره راننده فراری که احتمال می دهند او مرتکب جنایت شده باشد را به دست آوردند و مشخصات وی در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت.علائم ظاهری بررسی شده روی بدن زن جوان نشان می دهد احتمال خفگی و قتل او وجود دارد.