آرشیو پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴، شماره ۸۵۳۷
ورزش
۱۱

گوناگون

هندبال ایران به فینال صعود کرد

تیم ملی هندبال ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل بحرین به فینال رقابت های انتخابی المپیک راه یافت. تیم ملی هندبال ایران در نیمه نهایی رقابت های انتخابی المپیک به مصاف بحرین رفت و با برتری 35 بر 30، ضمن راهیابی به فینال المپیک، انتقام شکست دردیدار رده بندی بازیهای آسیایی را هم گرفت.

المپیاد ورزش خواهران بسیج

هفته پایانی برترین های المپیاد ورزش خواهران بسیج گرامیداشت هفته بسیج و یادواره شهید طیبه واعظی امروز در مجتمع ورزشی 5 آذر و مجموعه دوومیدانی آفتاب تهران برگزارمی شود و 28 تیم از سراسر کشور در5 رشته جودو، تیروکمان، تیراندازی، دوومیدانی و کاراته با هم رقابت می کنند.

والیبال نشسته بانوان دراردو

بانوان ملی پوش تیم والیبال نشسته برای دومین بار به اردوی آمادگی مسابقات پارالمپیک و مسابقات جام بین قاره ای دعوت شدند.این اردو از 5 تا 10 آذر درجریان خواهد بود.

پروازکشتی گیران به آذربایجان

تیم منتخب کشتی برای حضوردررقابت های بین المللی جایزه بزرگ باکو راهی آذربایجان شد.این رقابتها طی روزهای

6 تا 8 آذر برگزار می شود.

تارتار با راه آهن پنج ساله بست

سرمربی تیم راه آهن قرارداد خود را با این تیم تا سال 1400 تمدید کرد. مهدی تارتار که پس از برکناری کاظمی هدایت تیم فوتبال راه آهن را برعهده گرفته بود، دیروزپس از جلسه ای با رحیمی مدیرعامل قرارداد خود را به مدت پنج فصل تمدید کرد.

تضمین امنیت المپیک 2016

شهردار ریو اعلام کرد: هیچ نگرانی بابت امنیت این شهر درالمپیک 2016 وجود ندارد. ادواردو شهرداری ریو گفت: برزیل با همکاری آژانس های بین المللی امنیت المپیک را که سال آینده برگزار خواهد شد، تضمین می کند.

کاشانی:مرخصی خاکپور10 روز است

مدیرتیم فوتبال المپیک گفت: مرخصی خاکپور10 روزاست و او پیش از اعزام تیم به اردوی ترکیه به ایران باز خواهد گشت. کاشانی همچنین ازمایلی کهن و کی روش درخواست کرد که تمرکز خود را روی تیم هایشان قراردهند.