آرشیو پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴، شماره ۴۴۱۷
حوادث
۱۵

دستگیری یک مظنون به قتل در پرونده مدیرعامل شرکت کاریابی

پرونده قتل مدیرعامل شرکت کاریابی با اظهارات جدید تنها شاهد جنایت وارد مرحله تازه ای شد.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده ششم مهر امسال در تماس اهالی ساختمان سه طبقه ای در خیابان هاشمی با ماموران پلیس و اعلام درگیری در واحد طبقه دوم آغاز شد. ماموران کلانتری نواب پس از حضور در محل درگیری، با مشاهده در شکسته آپارتمان و ورود به آنجا با جسد مرد میانسالی روبه رو شدند که بر اثر اصابت ضربات جسم سنگین به بدنش کشته شده بود. در بازرسی آپارتمان نیز پیکر نیمه جان زنی پیدا شد که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت. یکی از همسایه ها در تحقیقات به تیم جنایی گفت: مرد میانسال، آپارتمان را برای راه اندازی شرکت کاریابی اجاره کرده بود و روزانه افراد مختلفی برای پیدا کردن کار به این خانه رفت و آمد دارند. ساعتی قبل متوجه سر و صدا در شرکت شدم و وقتی برای بررسی موضوع از خانه بیرون آمدم، دو دستگاه موتورسیکلت با چهار سرنشین بلافاصله از مقابل خانه متواری شدند.

در ادامه با بهبود حال منشی 45 ساله، او بازداشت شد، اما در بازجویی های اولیه ادعا کرد به علت اصابت ضربه به سرش حافظه اش را از دست داده و چیزی از روز جنایت به یاد ندارد. با اظهارات خانم منشی او برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.

دو روز قبل با انتقال منشی شرکت به دادسرای امور جنایی تهران، او در بازجویی ها گفت: بخشی از حافظه ام را به دست آورده ام و آن چیزی که از روز جنایت به خاطر دارم، حضور مرد همسایه در شرکت بود. مرد قوی هیکل آن روز به شرکت آمد و با مدیرعامل درگیر شد و حتی ضربه ای هم به من زد. با اعترافات جدید زن میانسال، مرد همسایه دستگیر شد و روز گذشته در بازجویی با رد اتهام قتل مدیرعامل شرکت کاریابی گفت: افراد زیادی به این شرکت رفت و آمد داشتند و همین موضوع باعث سلب آسایش ما شده بود. چند بار به مرد میانسال تذکر دادم، اما فایده نداشت. من هیچ اطلاعی از قتل او ندارم و نمی دانم چرا خانم منشی به دروغ مرا عامل جنایت معرفی کرده است. با اظهارات مرد همسایه او نیز برای تحقیقات بیشتر توسط محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی بازداشت شد.