آرشیو شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۱۹
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

پدر شهید احمدی روشن دبیر اکران های مردمی جشنواره عمار شد

حاج رحیم احمدی روشن، پدر شهید مصطفی احمدی روشن دبیر اکران های مردمی ششمین جشنواره عمار شد.

در دیداری که با حضور اعضای دبیرخانه جشنواره مردمی عمار، در منزل پدر شهید مصطفی احمدی روشن، برگزار شد، حاج رحیم احمدی روشن، به عنوان دبیر اکران های مردمی ششمین جشنواره عمار معرفی شد.

در این دیدار، پدر شهید احمدی روشن، گفت: مایه تاسف است که برخی از افراد با نادیده گرفتن رهنمودهای ولی فقیه راه دیگری را می روند، اما اگر عمارهای انقلاب با بصیرت و موقعیت سنجی خودشان عمل کنند، بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، دیگر حسین ها به کربلاکشیده نمی شوند و سر حسین ها بر سر نیزه ها نمی رود و این وظیفه بر عهده جشنواره عمار است که با نمایش فیلم های روشنگرانه، رشادت ها و فداکاری های عمارها را به نسل امروز و آینده منتقل کند که این باعث جذب عمارهای دیگری به انقلاب هم می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی می خواهند مانع برگزاری این جشنواره شوند، تصریح کرد: متاسفانه علی رغم این که برخی مسئولان ادعای انتقادپذیری و شنیدن نظرات دیگران را دارند ولی در عمل این طور نیست، مثلابعد از عید امسال، حداقل 20 برنامه سخنرانی مرا در دانشگاه ها لغو کردند. چند روز پیش در یکی از دانشگاه های یزد دعوت شده بودم ولی وقتی رفتم مسئولان برنامه را لغو کرده بودند و بعد از مدتی به دعوت دانشجوهای یزدی در یکی از پایگاه های بسیج در زیرزمین سخنرانی کردم.

گفتنی است در پایان این دیدار، نقاشی های هسته ای که در طرح نهضت مردمی نقاشی هسته ای برای علی رضا احمدی روشن و آرمیتا رضایی نژاد، فرزندان شهدای هسته ای جمع آوری شده بود، به پدر شهید احمدی روشن تقدیم شد.