آرشیو شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۱۹
اخبار کشور
۱۰

تشییع پیکر 3 شهید در چهار شهر کشور

پیکر مطهر 3 شهید در چهار شهر کشور بر روی دستان مردم ایران تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مردم شهر تیران و کرون استان اصفهان دیروز پس از اقامه نماز جمعه پیکر سرتیپ پاسدار شهید عبدالرضا مجیری از مدافعان حرم حضرت زینب(س) را به سمت گلزار شهدای گمنام تشییع کردند. قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید امروز در خمینی شهر برگزار شود.

شهید مجیری فرمانده گردان 123 امام حسین(ع) تیران و کرون بود که اخیرا در نبرد با گروه های تروریستی- تکفیری در سوریه به شهادت رسیده است. همچنین مردم آستانه اشرفیه دیروز پس از اقامه نماز جمعه پیکر جانباز شهید سجاد قربانی را تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپردند. شهید قربانی از جانبازان شیمیایی بود که پس از سال ها تحمل دردهای ناشی از مصدومیت شیمیایی در بیمارستانی در تهران به خیل همرزمانش پیوست.

تشییع مامور نیروی انتظامی در ساری

پیکر یکی از ماموران نیروی انتظامی که هنگام انجام ماموریت به شهادت رسیده بود، در بابلسر و ساری تشییع شد.

به گزارش خبرنگار کیهان از ساری، به دنبال تماس تلفنی ساعت یک و 30 دقیقه بامداد پنجشنبه مبنی بر تهدید یک خانواده به مرگ، استوار یکم سیدمحمد عیدی پاشاکلاتی به همراه یک سرباز وظیفه به محل حادثه اعزام شدند. آنان در میدان شهدای بهنمیر بابلسر به یک دستگاه پراید مظنون شدند که هنگام بازرسی از آن یکی از سرنشینان خودرو استوار یکم سیدمحمد عیدی را هدف گلوله قرار داد و از محل متواری شد.

با وقوع این حادثه استوار عیدی به مرکز درمانی منتقل شد اما به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید. پیکر این شهید صبح دیروز در بابلسر تشییع و به ساری انتقال یافت. پس از اقامه نماز جمعه پیکر این شهید توسط نمازگزاران تشییع شد.

قرار است پیکر شهید سیدمحمد عیدی امروز در زادگاهش روستای پاشاکلای ساری به خاک سپرده شود. گفتنی است ماموران پلیس موفق شدند کمتر از 24 ساعت عامل تیراندازی به سوی استوار یکم شهید سیدمحمد عیدی را شناسایی و دستگیر کنند.