آرشیو شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۱۹
اخبار کشور
۱۰

محسن رضایی در دیدار از جزایر سه گانه:آمریکایی ها می خواهند با بهانه اقتصاد به کشور نفوذ کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جزایر سه گانه جمهوری اسلامی ایران را، جزایر صلح و برادری نامید و گفت: دشمنان بدانند هر کس به کیان این ملت چشم طمع بدوزد، چشمش را کور خواهیم کرد.

به گزارش فارس، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و بازپس گرفتن جزایر سه گانه ایرانی از انگلیسی ها به خلیج فارس سفرکرده بود در جمع رزمندگان و بسیجیان جزیره تنب بزرگ، گفت: رهبری عالمانه و فرماندهی مدبرانه مقام معظم رهبری یکی از عوامل اصلی تغییر و ارتقای جایگاه ملت ایران است. اگر ولایت نبود، انقلاب ما یا شکست می خورد و یا دچار انحراف می شد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع جزایر سه گانه افزود: این جزایر برای همیشه ایرانی باقی می ماند و از نظر تاریخی و دفاعی این موضوع برای ما بسیار مهم است.

رضایی جزایر سه گانه جمهوری اسلامی ایران را، جزایر صلح و برادری نامید و گفت: دشمنان بدانند هر کس به کیان این ملت چشم طمع بدوزد، چشمش را کور خواهیم کرد.

همچنین در ادامه این سفر سردار سرلشکر رضایی در جمع مردم و بسیجیان ابوموسی به ایراد سخن پرداخت و گفت: رابطه با آمریکا هیچ سودی برای جهان اسلام ندارد.

وی گفت: آمریکایی ها می خواهند از دری که زمانی خارج شدند حالابه بهانه اقتصاد از پنجره اش به داخل کشور نفوذ کنند. ما در داخل و بیرون مرزها، به ویژه جزایر سه گانه باید هوشیار باشیم و این خیال خام را با شکست مواجه سازیم.