آرشیو شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۱۹
شهرستان ها
۷

افزایش 200 تخت به دو بیمارستان تامین اجتماعی استان گلستان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان از اضافه شدن تعداد 200 تخت به دو بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و خاتم الانبیا در شهرستان گنبدکاووس با هزینه 320 میلیارد ریال تا پایان امسال خبر داد.

محمدرضا حسین پور گفت: برای یکصد تخت بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس مبلغ 122 میلیارد ریال و برای یکصد تخت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان که عملیات ساختمانی نیز دارد، مبلغ 200 میلیارد ریال هزینه می شود.

وی گفت: هم اکنون این دو بیمارستان هر کدام با 130 تخت مشغول ارائه خدمات به بیمه شدگان تامین اجتماعی و دیگر اقشار جامعه هستند، ضمن اینکه از یکصد تخت جدید بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس 10 تخت ویژه بیماران خاص و برای انجام همودیالیز است.

حسین پور با بیان اینکه مجوز اضافه شدن 200 تخت بیمارستانی به این دو مرکز درمانی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان اخذ شده است.

از اخذ مجوز راه اندازی چهار مرکز و کلینیک سرپایی در شهرستان های کلاله، مینودشت، آزادشهر و بندرگز و نیز نوسازی پلی کلینیک گرگان مجموعا با اعتباری 500 میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح ها پس از طی مراحل اداری و اخذ پروانه ساخت، در چند ماه آینده آغاز می شود.

وی همچنین از ارتقای بخش اورژانس بیمارستان خاتم الانبیای گنبدکاووس با هزینه 30 میلیارد ریال تا دهه فجر امسال خبر داد و گفت: علاوه بر این، پروژه سیستم سرمایشی و گرمایشی این بیمارستان نیز با هزینه 30میلیارد ریال در حال انجام است.