آرشیو شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۱۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

اردوی یک هفته ای پرسپولیس در کیش

سرخپوشان تهرانی روز بعد از بازی با نفت تهران عازم جزیره کیش می شوند. با توجه به تعطیلی قریب به دو هفته ای بازی های پرسپولیس از بعد از بازی با نفت تهران، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم از باشگاه درخواست اردوی یک هفته ای در جزیره کیش کرد که با درخواست ایشان موافقت شد و بدین ترتیب سرخپوشان تهرانی روز سه شنبه 10 آذر با پرواز ساعت 18:30 راهی جزیره کیش می شوند. تمرین های این تیم از صبح چهارشنبه آغاز می شود و تا روز دوشنبه 16 آذر ادامه خواهد داشت. زمان بازگشت تیم پرسپولیس ساعت 14:30 روز دوشنبه خواهد بود.

مذاکره برای برگزاری دیدار ایران و نروژ

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه بین تیم ملی دو کشور مذاکراتی را به زودی انجام خواهند داد.

طبق اعلام علی کفاشیان فدراسیون های فوتبال دو کشور مقدونیه و نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران اعلام آمادگی کرده اند و در صورت نهایی شدن توافقات، دیدار دوستانه با تیم ملی این دو کشور برگزار خواهد شد. از همین رو، دبیرکل فدراسیون فوتبال نروژ قرار است سفری به ایران داشته باشد تا در خصوص برگزاری این دیدار دوستانه با علی کفاشیان و علیرضا اسدی مذاکره کند. با توجه به خالی بودن برنامه تیم ملی در خرداد ماه 95 برای برگزاری دیدار دوستانه این احتمال وجود دارد که توافقاتی بین فدراسیون ایران و نروژ برای برگزاری بازی دوستانه در این زمان صورت بگیرد. همچنین در صورتی که کی روش بخواهد تیمش را در خرداد ماه در تهران تمرین بدهد، این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در غیر این صورت اسلو (پایتخت نروژ) یا کشور دیگری میزبان دیدار دوستانه ایران و نروژ خواهد بود.اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در این تاریخ از اول خرداد ماه 95 آغاز خواهد شد و تیم ملی می تواند در تاریخ 13 و 18 خردادماه دو دیدار دوستانه برگزار کند.