آرشیو دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴، شماره ۸۵۴۰
ورزش
۱۱

گوناگون

مدال آوران سکه باران می شوند

بنا به اعلام معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، ورزشکارانی که در المپیک و پارالمپیک برزیل موفق به کسب مدال طلا، نقره یا برنز شوند به ترتیب 300، 200 و 120 سکه اهدا می‎شود.

مدال طلابر گردن پرهیزکاری

رقابتهای بین المللی جودوی گرجستان با کسب دو مدال طلاو برنز برای تیم اعزامی کشورمان به پایان رسید. در این رقابتها علی پرهیزکاری وامیر غنچه موفق به کسب مدال طلاو برنز شدند.

گنج زاده در ژاپن طلاگرفت

گنج زاده کاراته کای ایران دربازی نهایی رقابتهای کاراته وان ژاپن با برتری مقابل حریف نامدار آذربایجانی خود به مدال طلادست یافت.

پورشیب مدال نقره کسب کرد

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن منهای 84 کیلوی ایران در رقابت های کاراته وان ژاپن مغلوب نماینده این کشور شد و مدال نقره گرفت.

شمسایی بازیکن سال آسیا شد

وحید شمسایی ستاره 40 ساله فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا برگزیده شد. شمسایی که به دلیل مصدومیت دراین مراسم حضور پیدا نکرده است، علاوه بر کسب جایزه بهترین فوتسالیست سال، جایزه بهترین تیم فوتسال سال آسیا(تاسیسات دریایی)که سرمربی آن است به افتخارات خود اضافه کرد.

درخشش گلزن ایرانی دریونان

تیم فوتبال پانیونیوس با درخشش انصاری فرد مهاجم ایرانی خود که 2 گل به ثمر رساند و مقابل جیانینا به برتری دست یافت تا به رتبه دوم جدول سوپر لیگ فوتبال یونان صعود کند.

پیروزی شاگردان دایی درمشهد

تیمهای فوتبال سیاه جامگان و صبا دیروز دیدار خود را در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در مشهد برگزار کردند که این بازی را شاگردان علی دایی با حساب 2 بر 1 برنده شدند.

شکست سپاهان در تبریز

درادامه هفته سیزدهم لیگ برتر دیروز تیم های فوتبال گسترش فولاد وسپاهان درحضور حدود دو هزارهواداردرتبریزبه مصاف هم رفتند که این دیداربا برتری یک بر صفرمیزبان به پایان رسید.