آرشیو سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴، شماره ۶۰۹۲
ورزشی
۲۲

چهره ها

«کی روش» و یک جراحی مختصر

افشین پیروانی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش که از ابتدای هفته گذشته به تعطیلاتی طولانی در اروپا رفته است، بزودی یک عمل جراحی مختصر و مفید را برای بهبودی بیشتر وضع جسمانی خود پشت سر می گذارد و سپس برای حمایت روحی از تیم ملی امید راهی قطر، محل انجام پیکارهای انتخابی المپیک خواهد شد.

خاکپور: شاید برخی لژیونرهای ما نباشند

محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران گفت احتمال دارد برخی لژیونرهای مورد نظرش را برای مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 در اختیار نداشته باشد. اشاره او به امثال جهانبخش و آزمون و عزت اللهی است که به سبب برگزاری پیکارهای انتخابی قطر در ایامی به غیر از ایام فیفا، برای کسب اجازه شرکت در این رقابت ها از باشگاه های اروپایی خود مشکل جدی دارند.

استیماچ: سپاهان از استقلال «سر» است

ایگور استیماچ کروات که سپاهان در سه مسابقه اش تحت هدایت وی دو باخت و فقط یک برد کسب کرده گفت همیشه از هموطنش، برانکو ایوانکوویچ که هدایتگر پرسپولیس است راهنمایی فکری می گیرد. وی متذکر شد حتی آمار تاریخ لیگ برتر نیز ثابت می کند که سپاهان از استقلال «سر» است.

اعتراض مقانلو به تصمیم فدراسیون جهانی

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران تصمیم فدراسیون جهانی مبنی بر مخالفت با حضور بازیکنان آسیب دیده در فینال مسابقات گرندپری را غیرکارشناسی دانست و اعلام کرد که مراتب اعتراض خود را به فدراسیون جهانی اعلام خواهیم کرد. بیژن مقانلو درمورد تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو که اجازه وزن کشی و حضور به تکواندوکاران مصدوم در گرندپری مکزیک را نمی دهد و این قانون شامل حال مهدی خدابخشی نیز خواهد شد، گفت: تکواندوکاران کشورها چهار سال تلاش کرده اند تا مجوز حضور در فینال گرندپری را کسب کنند و در نهایت مسافر المپیک شوند و این تصمیم واقعا عجیب است.