آرشیو سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۲۲
حوادث - اخبار کشور
۱۱

قتل دختربچه 3 ساله توسط والدین معتاد

والدینی که دختربچه 3 ساله خود را با استفاده از مواد روانگردان شیشه به قتل رسانده بودند، با تلاش پلیس آگاهی شهرستان پیشوا دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت مشکوک دختر بچه 3 ساله ای در یکی از مراکز درمانی شهر پیشوا، ماموران پلیس آگاهی به محل مراجعه کردند. سرهنگ ناظری افزود: با توجه به آثار ضرب و جرح و شکستگی استخوان ها و ناپدید شدن والدین کودک فرضیه قتل قوت گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی بعدی مشخص شد مادر و ناپدری کودک هر دو به مواد روان گردان شیشه، اعتیاد شدید داشته و پس از فوت کودک در بیمارستان هر دو از سطح شهرستان متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شرق تهران با بیان اینکه پدر و مادر این کودک به یکی از شهرهای مرزی متواری شده بودند اظهار داشت: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی موفق شدند آنان را دستگیر کنند. سرهنگ ناظری افزود: افراد دستگیر شده در بازجویی ها اقرار کردند به دلیل جلوگیری از شیطنت و خواباندن این طفل بی گناه، به خوراندن قرص های روانگردان به کودک اقدام کرده که این امر منجر به تشنج و در نهایت مرگ کودک شده است.