آرشیو دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴، شماره ۳۴۲۶
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

مجله «موندوتکواندو» برترین های سال 2015 را در رشته تکواندو انتخاب کرد که در این بین، نام بیژن مقانلو، مهدی خدابخشی و ابوالفضل یعقوبی و فرزان عاشورزاده از ایران به چشم می خورد.

بخش زبان فارسی سایت اتحادیه جهانی کشتی همزمان با ایام میلاد پیام اکرم (ص) رسما آغاز به کار کرد.

رییس پیشین آژانس ضد دوپینگ روسیه (RUSADA) اعلام کرد 40 درصد دوپینگ ها در کشور روسیه در ورزش های جوانان اتفاق می افتد. رییس آکادمی جهانی قایقرانی از سرمربی تیم ملی اسلالوم بانوان دعوت کرد تا در مراسم پاروی طلایی قایقرانی شرکت کند و جایزه بخش توسعه نهاد های ورزشی را اهدا کند. کتایون اشرف سال گذشته با دریافت جایزه پاروی طلایی قایقرانی به عضویت این آکادمی در آمد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین دوره تورنمنت بین المللی پرورش اندام یادواره سرداران شهید آذربایجان در تبریز خبر داد.

طباطبایی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ از حضور سرزده افسران نادو در مرحله پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری جاده و رقابت های انتخابی تیم ملی خبر داد.

رضا شجیع، سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان ضمن اینکه کج سلیقگی برخی اعضای فدراسیون والیبال را دلیل حک نکردن طرح درنا روی پیراهن ملی پوشان والیبالیست کشور دانست، از حضور درنا در مسابقات لیگ جهانی والیبال خبر داد.