آرشیو پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴، شماره ۶۱۱۹
ورزش
۲۲

ورزش جهان

قیمت «مسی» 255 میلیون یورو برآورد شد

پایگاه آماری و خبری «CIES» امریکا فهرست ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان را منتشر کرد و لیونل مسی آرژانتینی را که عضو باشگاه بارسلونای اسپانیا است، در صدر نشاند و نیمار برزیلی، ادین آزار بلژیکی و کریس رونالدوی پرتغالی را دوم تا چهارم دانست. بر طبق محاسبات این پایگاه، قیمت مسی چیزی حدود 255 میلیون یورو است.

تشکر بنیتس از سران رئال!

رافا بنیتس، سرمربی سابق رئال مادرید در نخستین واکنش خود نسبت به اخراج از این باشگاه (که دوشنبه شب روی داد)، برای جانشین نامدار فرانسوی اش زین الدین زیدان آرزوی موفقیت کرد و گفت هرچند زمامداری اش در این باشگاه از 6 ماه فراتر نرفت اما او به همین مدت نیز افتخار می کند. سرمربی پیشین والنسیا، لیورپول و اینترمیلان افزود: من از همه سران رئال تشکر می کنم که این فرصت بزرگ را به من دادند، بخصوص که من یک مادریدی هستم و سال ها پیش کار مربیگری ام را در همین تیم آغاز کرده بودم.

پیروزی لیورپول در بازی رفت نیمه نهایی جام اتحادیه

در نخستین بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس، لیورپول سه شنبه شب در زمین استوک سیتی به برتری جالب 0-1 رسید و کارش را برای مسابقه برگشت آسان تر کرد. تنها واقعه منفی برای سرخ های آنفیلد در این مسابقه، مصدوم شدن فیلیپه کوتینیو هافبک- مهاجم برزیلی آنها بود.