آرشیو شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۶۷
سیاسی
۲

تا انتخابات

رفع عیوب صندوق های الکترونیک

نجات الله ابراهیمیان، عضو حقوقدان شورای نگهبان از نامه وزارت کشور به این شورا مبنی بر رفع عیوب صندوق های الکترونیک انتخابات خبر داد و به تسنیم گفت: این نامه در سطح کارشناسان شورای نگهبان در حال بررسی است.

تکمیل فهرست 30نفره اصولگرایان؛ همین هفته

خبرگزاری صداوسیما گزارش داد: غلامعلی حدادعادل، سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در نشست حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: به طور قطع اصولگرایان با فهرستی جامع، منطقی، کارآمد و انقلابی اسلامی وارد عرصه انتخابات خواهند شد و ما این هفته فهرست نهایی 30نفره خود را اعلام می کنیم.

آیت الله موحدی کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز نیز در سومین همایش اصولگرایان گفت: اصولگرایان در سراسر کشور یک فهرست می دهند.

انتشار فهرست نهایی اصلاح طلبان تا 18 بهمن

محمدرضا عارف، رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در حاشیه کنگره حزب مردم سالاری گفت: ما تحت هر شرایطی در انتخابات مجلس، فهرست می دهیم. به گزارش ایرنا وی افزود: سعی می کنیم تا 18 بهمن فهرست خود را نهایی کنیم.

سیدحسن خمینی اعتراض می کند

در حالی که گفته می شود 80 داوطلب مجلس خبرگان به منظور رسیدگی مجدد پرونده خود، به شورای نگهبان شکایت کرده اند، پایگاه اطلاع رسانی جماران به نقل از سید حسن خمینی که صلاحیتش برای ورود به عرصه انتخابات خبرگان پنجم احراز نشده است نوشت: در مورد اعتراض در مهلت قانونی اعلام شده... با توجه به درخواست عمومی مردم و برخی بزرگان حوزه و سیاست به این امر اقدام می کنم.