آرشیو سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۲۵۱۱
ورزش
۱۸

فوتبال

گواردیولاسال آینده جانشین پیگرینی می شود

سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد در پایان فصل از این تیم جدا می شود. به گزارش سایت نود، مانوئل پیگرینی در کنفرانس خبری، خبر پایان همکاری اش با این تیم را تایید کرد. قرارداد این سرمربی باتجربه پایان فصل به پایان می رسد. منچسترسیتی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد پپ گواردیولاسال آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. بر اساس بیانیه منچسترسیتی، قرارداد گواردیولابا سیتی سه ساله خواهد بود.

شکست شاگردان دایی در تبریز

در تنها دیدار دیروز هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد در خانه با دو گل صبای قم را شکست داد. گسترش با گل های محمدامین درویشی در دقیقه 35 و محمد ابراهیمی در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی، موفق شد تیم علی دایی را شکست دهد. گسترش فولاد با این برد 25امتیازی شد و موقتا به رده نهم جدول صعود کرد اما سپاهان که پیش تر در این رده قرار داشت می تواند با پیروزی در دیدار امروز برابر پرسپولیس جایگاه خود را پس بگیرد. بازی های هفته هجدهم امروز با سه دیدار به پایان می رسد. در دیدارهای حساس امروز ذوب آهن میزبان استقلال تهران و پرسپولیس پذیرای سپاهان است.

«مکانی» در فهرست پرسپولیس

روابط عمومی باشگاه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس اعلام کرد که با تشخیص کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نام «سوشا مکانی» در فهرست بازیکنان این تیم مقابل سپاهان اصفهان قرار گرفت. «پندار خمارلو» مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس دراین باره گفت: «با رایزنی های سرپرست، مسئولان باشگاه و مساعدت قوه قضائیه و هماهنگی با کادر فنی، اقدامات لازم برای بازگشت سوشا مکانی دروازه بان سرخ پوشان انجام شده است. سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس پس از شرکت در جلسات متعدد باشگاه، درباره موارد و مسائل مطرح شده توضیحاتی ارائه کرد و ابراز ندامت و پشیمانی خود را اعلام داشت و تعهد داد در قبال حواشی و تحریکات روحی و روانی و همچنین فعالیت های فضای مجازی در حد و حدود و قالب حرفه ای عمل کند. باشگاه پرسپولیس طبق مقررات و مستندات اخذشده، جرائم لازم را اعمال و مبلغی را از قرارداد سوشا مکانی کسر و توبیخ کتبی را در پرونده او ثبت کرد».