آرشیو شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۷۴
اخبار کشور
۱۰

کوتاه از انتخابات

وظیفه شهروندان گزینش انسان های سالم و کارآمد است

به گزارش ایسنا، محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان در جمع خانواده معظم شهدا در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای اسلامشهر با اشاره به اینکه وظیفه شهروندان گزینش انسان های سالم و کارآمد است، گفت: باید کسانی را انتخاب کنیم که خود را مدیون شهدا می دانند، پایبند شهدا هستند، آرزویی جز اعتلای نام پیامبر و اسلام ندارند و دارای دانش و ایمان و عرضه کار کردن هستند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی را انتخاب کنیم که علاوه بر سلامت و ایمان، توان شناخت دنیای معاصر و پیدا کردن راه حل برای مشکلات موجود را داشته باشند.

آسیب اساسی در بحث احزاب نفوذ است

به گزارش ایرنا، علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در همایش احزاب و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالن الغدیر تصریح کرد: آنچه امروز به عنوان آسیب جدی احزاب را تهدید می کند، موضوع نفوذ در مباحث سیاسی و اقتصادی است. وی اظهار داشت: به نظر می رسد باید پارلمان دبیران کل احزاب کشور طی جلساتی با حضور روسای قوای کشور تشکیل شود و موضوعات مختلف مورد پیگیری قرار گیرد.

به کسانی که زندگی قبل و بعد نمایندگی شان تغییر فاحش کرده شک کنید

به گزارش ایسنا، احمد توکلی با حضور در محفل انس با قرآن شهرستان محلات گفت: به کسی که برای تبلیغات هزینه زیادی می کند و با سرمایه داران ارتباطات نامعقول دارد و از فقرا فاصله می گیرد رای ندهید. وی اظهار کرد: همه جناح ها اگر تمایلات خود را کنترل نکنند به مشکل برخواهند خورد. مجلس جای بسیار حساسی است و به کسانی که زندگی آنها قبل و بعد از نمایندگی مجلس تغییر فاحش کرده است، شک کنید. به کسی که برای تبلیغات هزینه زیادی می کند و با سرمایه داران ارتباطات نامعقول دارد و از فقرا فاصله می گیرد رای ندهید.