آرشیو شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۴۵۹
جشنواره های فیلم و تئاتر فجر
۹

از کاخ مردمی(پردیس ملت)

آرای مردمی برای فیلم «ابد و یک روز»

روز جمعه ساعت 20:00 درام اجتماعی «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی در پردیس سینمایی ملت با حضور عوامل این فیلم روی پرده رفت.

خانم جوان با رای خیلی پسندیدم: بازی ها خیلی قوی بودند، نوید محمد زاده و پریناز ایزدیار خیلی خوب بازی کردند.

خانم جوان با رای خیلی پسندیدم: آنقدر درباره این فیلم شنیده بودم که آمدم تا فیلم را ببینم. البته این شنیده ها سطح توقعم را از فیلم بالابرده بود اما الان راضی هستم.

خانم میانسال با رای خیلی پسندیدم: بازی ها فوق العاده بود و فیلم به قشری از جامعه پرداخته بود که معمولاکسی به فکر آنها نیست.

آقای مسن با رای پسندیدم: از فیلم لذت بردم: نه به این معنا که شاد بشوم بلکه بسیار متاسف و متاثر شدم و وقتی صدای خندیدن مردم را می شنیدم، ناراحت می شدم. این فیلم درس های زیادی برای ما داشت.

آقای مسن با رای پسندیدم: این فیلم آینه ای است از زندگی مردم پایین شهر و مدیران جامعه ما باید وجدان خود را به کار بگیرند و پاسخگو باشند که چرا باید چنین سوژه هایی از جامعه ما بیرون بیاید.

اعلام نتایج آرای تماشاگران در چهارمین روز جشنواره

با گذشت چهار روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نتیجه آرای مردمی برای مشخص شدن سرنوشت سیمرغ تماشاگران تا پایان روز چهارم یعنی پنجشنبه 15 بهمن ماه اعلام شد. بر اساس اعلام کمیته رای گیری مردمی که زیرنظر خانه سینما فعالیت می کند فیلم های «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی، «اژدها وارد می شود» به کارگردانی مانی حقیقی، «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا، «بارکد» ساخته مصطفی کیایی و «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان بدون ترتیب و بر طبق حروف الفبا در ردیف بهترین فیلم ها از نگاه تماشاگران قرار گرفته بودند. آرای روز چهارم در بین 23 فیلم و با اخذ 25 هزار و 944 رای بوده است.