آرشیو یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۶۱۴۵
ایران زمین
۱۲

اخبار دهه فجر

صدور گذرنامه در اهواز انجام می شود

گروه ایران زمین نخستین سالن صدور و چاپ گذرنامه استانی کشور همزمان با دهه فجر در اهواز افتتاح شد.

«محمد بابایی»رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در این باره گفت: خوزستان، نخستین استان است که پس از تهران، صدور چاپ و گذرنامه را انجام می دهد.

بابایی، با بیان اینکه خوزستان با 10 درصد تقاضا برای صدور گذرنامه بالاترین درخواست را در کشور دارد، افزود: قابلیت های مختلف خوزستان چون دارا بودن مرز زمینی، دریایی، هوایی، تنوع ترددهای سیاسی، نظامی، اقتصادی و خدماتی از اهداف راه اندازی سالن صدور و چاپ گذرنامه در این استان است. صدور و چاپ 65 هزار گذرنامه به صورت آزمایشی آبان ماه امسال همزمان با مراسم اربعین حسینی در خوزستان انجام شد.

بهره برداری از 8 طرح عمرانی در آستارا

8 طرح عمرانی با هزینه 26 میلیارد و 315 میلیون ریال به مناسبت دهه مبارک فجر در آستارای گیلان به بهره برداری رسید. این طرح های عمرانی و عام المنفعه شامل روکش و بهسازی آسفالت 2 روستا، 3 طرح تامین آب آشامیدنی، یک دهنه پل روستایی و یک دهیاری است.

راه اندازی 21 طرح عمرانی - خدماتی در آذربایجان غربی

21 طرح عمرانی - خدماتی در شهرستان های نقده و شوط در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید. این طرح ها شامل 3 طرح گاز رسانی و یک سالن ورزشی در نقده و 17 طرح عمرانی و 13 واحد مسکن روستایی در شوط است. برای اجرای این طرح ها در مجموع 80 میلیارد ریال هزینه شده است.

افتتاح 12 طرح زیرساختی در شهرک های صنعتی گلستان

12 طرح زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی واقع در شهرستان های گلستان به طور همزمان طی مراسمی در «آق قلا»آغاز شد.

«حجت الله خلیل زاده صورتی» مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این طرح ها شامل ساخت مخزن فلزی هوایی باظرفیت 100 متر مکعب در مینودشت، اجرای 2شبکه توزیع گاز داخلی در رامیان و آزادشهر و ساخت و نصب مخزن 250 متر مکعبی در «آق قلا» است.