آرشیو یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۶۹۷
استان ها
۱۸

کوتاه

تزریق 850 میلیارد ریال به طرح های راه و شهرسازی چهارمحال

دنیای اقتصاد، شهرکرد، هیبت الله غفاری: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در زمان فعالیت دولت یازدهم، بیش از 850 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به طرح های راه و شهرسازی استان تزریق شده است. به گزارش روابط عمومی استانداری، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: از این مبلغ 450 میلیارد ریال در سال 1393 و 400 میلیارد ریال در سال جاری به طرح های راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تخصیص داده شد.

افتتاح 7 طرح شهری در ساوه

دنیای اقتصاد، ساوه: شهردار ساوه از افتتاح 7 طرح شهری با صرف اعتبار 130 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد. جوادی، بهره برداری از سه سالن ورزشی، ایستگاه سیم تریل، ساختمان جدید آتش نشانی، مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فاز یک پارک فدک را از طرح های قابل افتتاح در دهه فجر اعلام کرد.

گازرسانی به شهرک صنعتی اسفرورین

دنیای اقتصاد، قزوین، مهرداد نوری: همزمان با دهه فجر، شهرک صنعتی اسفرورین به شبکه گاز سراسری پیوست. سعدوندی، رئیس گازرسانی به صنایع شرکت گاز قزوین در این مراسم گفت: گازرسانی به شهرک صنعتی اسفرورین با همکاری شرکت شهرک های صنعتی به منظور بهره گیری صنایع منطقه از گاز طبیعی اجرا شده است.

بهره برداری از 12 طرح شهرداری شیراز در دهه فجر

دنیای اقتصاد ، شیراز، محمد صداقت: معاون شهرداری شیراز از افتتاح 12 طرح عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و هنری با اعتبار 55 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد. احمد همتی با اعلام این خبر افزود: ساخت ورزشگاه، کتابخانه، دارالقران، گنجینه کتاب، سالن سرای محله، سرای چمن مصنوعی و فرهنگسرا در 9 منطقه شهرداری از مهم ترین این طرح ها هستند.

افتتاح 16 طرح هادی روستایی در اردبیل

دنیای اقتصاد، اردبیل، مهدی حسین نژاد: مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل گفت: به مناسبت دهه فجر 16 طرح هادی روستایی در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد. فرهاد سبحانی اظهار کرد: این طرح ها با 7 میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری شده اند.