آرشیو یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۴
ورزش
۱۴

دیدار هلندی در انگلیس

حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس جدال دو قدرت سنتی و البته افول کرده این فصل؛ چلسی و منچستریونایتد است که از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در استمفوردبریج لندن برگزار می شود.

این دیدار درحالی برگزار می شود که برخلاف دوران اوج شیاطین سرخ و آبی های لندن خبری از رقابت میلی متری آنها درصدر جدول نیست؛ بخصوص چلسی که با 29 امتیاز در رده نازل سیزدهم قرار دارد و منچستر نیز با 40 امتیاز در رده پنجم است و همان طور که چلسی مورینیو را اخراج کرد، فان خال نیز هفته هاست جایگاه خود را در اولدترافورد متزلزل می بیند. باید دید در تقابل مربیان هلندی نامدار دو تیم چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. گاس هیدینک، سرمربی چلسی در آستانه این بازی گفت: منچستریونایتد با پیروزی پرگلی که هفته قبل به دست آورد، از شرایط روحی خوبی برخوردار است، اما ما هم آماده هستیم در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

الکساندر پاتو، مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل که در فصل جابه جایی زمستانی به چلسی پیوست، اما گاس هیدینک، سرمربی آبی پوشان لندنی بر این باور است که پاتو هنوز آماده نیست و نمی تواند به او اعتماد کند: همه می دانیم پاتو بازیکن بزرگی است و با توانایی های فنی بالای خود می تواند کمک زیادی به چلسی کند، اما آمادگی بدنی یک بازیکن شرط کلیدی و اساسی است و چون اکنون پاتو آماده نیست، نمی خواهیم ریسک کنیم.

در سوی مقابل لوئیس فان خال، سرمربی تیم پرنوسان منچستر گفت: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم. در دیدار قبلی موفق شدیم با سه گل به پیروزی برسیم و این نشان می دهد شرایط تیم ما خوب است. قبل از هر چیز باید بگویم پیروز شدن برابر چلسی سخت است، اما اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم، مرحله جدیدی را آغاز می کنیم و شانس قهرمانی هم خواهیم داشت.

سرمربی پیشین بایرن مونیخ و بارسلونا اضافه کرد: احساس خوبی قبل از دیدار حساس برابر چلسی دارم و بر این باورم که می توانیم پیروز شویم. بی شک حریف سختی برای چلسی خواهیم بود. متاسفانه در فصل جاری بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم. در حال حاضر کمی شرایط بهتر شده و چند بازیکن آماده بازی شده اند. نهایت تلاش خود را می کنیم تا مثل آغاز فصل، عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. حتما به خاطر دارید که ما در ابتدا صدرنشین بودیم.