آرشیو یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۴
ورزش
۱۴

منصوریان: نفت را تنها نگذارید

سرمربی نفت تهران در آستانه دیدار تیمش با الجیش قطر در چارچوب پلی آف لیگ قهرمانان با بیان این که دو تیم به لحاظ مالی تفاوت فاحشی با هم دارند از هواداران فوتبال خواست نفت را در این دیدار تنها نگذارند.

علیرضا منصوریان با اشاره به وضعیت الجیش قطر به ایسنا گفت: برخلاف ما الجیش به طور کامل تیمش را تقویت کرده است. من اطلاعاتی درباره این تیم از سیدجلال حسینی گرفته ام و با آندو و منتظری و جباری نیز درباره آخرین وضعیت الجیش صحبت خواهم کرد. به هیچ عنوان نمی توانیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم. سال گذشته در شرایط برابر، الجیش 20 برابر باشگاه ما هزینه کرده بود، اما امسال به هیچ عنوان نمی توانیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم. اکنون از مردم و هو اد ا ران می خواهیم در سخت ترین شرایط به کمک نماینده فو تبا ل ایران بیایند.

منصوریان درباره وضعیت بازیکنان نفت در آستانه دیدار برابر الجیش افزود: خو شبختا نه همه بازیکنان را در اختیار داریم و فقط می خواهیم تا روز بازی با الجیش این بازیکنان با کمک رسانه ها انرژی بگیرند. من به بازیکنانم گفته ام که آنها باید نفت را فراموش کنند و تنها چیزی که برای ما مهم است، پرچم کشورمان است. وی با اشاره به دیدار گذشته نفت در لیگ برتر تصریح کرد: پس از بازی با ملوان در حال ریکاوری ذهنی و بدنی بازیکنان هستیم. در این دو، سه روز پشت سر هم جلسه فنی خواهیم داشت تا مدام شرایط الجیش را برای بازیکنان مرور کنیم. می خواهیم کاری کنیم که چشم بازیکنان مان به بازی بازیکنان الجیش عادت کند.