آرشیو یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۴
حوادث
۱۵

شکارچیان مسافر دستگیر شدند

سه جوان مسافرنما که با خودروی پراید مشکی، از مسافران زورگیری می کردند در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش جام جم، هفتم شهریور امسال پسر دانشجویی با حضور در کلانتری 154 چیتگر از سه سرنشین یک خودروی پراید مشکی به اتهام سرقت و زورگیری شکایت کرد.

با تحقیق از شاکی مشخص شد او از میدان آزادی به سمت شهریار سوار یک دستگاه پراید مشکی شده که سرنشینان خودرو در میانه راه با تهدید چاقو، گوشی تلفن همراه و صد هزار تومان پولش را دزدیده و وی را از خودروی در حال حرکت به بیرون پرت کرده اند.

پسر دانشجو شماره پلاک خودرو را به خاطر سپرده بود که به این ترتیب روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که ماموران با کشف سرنخ هایی متوجه شدند خودرو طی چند مرحله فروخته شده و آخرین مالک آن مردی به نام شهاب و ساکن اسلامشهر است.

او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت وچند روز پیش دستگیرشد. شهاب با انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه حضوری با شاکی، توسط وی شناسایی شد. او در ادامه تحقیقات به ده ها فقره سرقت مشابه با همدستی دو نفر از دوستانش به نام مجتبی و محمد اعتراف کرد.

دو همدست وی نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز پیش شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با اعتراف متهمان به سرقت و زورگیری از مسافران در مناطق مختلف غرب و جنوب تهران با درخواست بازپرس پرونده تصاویر آنها بدون پوشش منتشر می شود و شاکیان می توانند برای شکایت به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مراجعه کنند.