آرشیو یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۳۶۹۷
بانک و بیمه
۱۲

اخبار بنگاه ها

برگزاری هم اندیشی مدیران آموزش بانک های کشور

گروه بنگاه ها: دومین نشست هم اندیشی مدیران آموزش بانک های کشور، به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت و در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در این نشست، مدیران آموزش بانک های کشور با هدف به اشتراک گذاری تجربه ها، تلاش برای ارتقای دانش و مهارت کارکنان صنعت بانکداری کشور و همچنین ایجاد روابط موثر گرد هم آمدند.

در این جلسه، رحیم سرهنگی مدیر مرکز برنامه ریزی و توسعه بانک قرض الحسنه رسالت، در خصوص اهداف و فلسفه برگزاری سلسله جلسات هم اندیشی مدیران آموزش بانک ها مطالبی را ارائه داد. در ادامه تقی زاده مدیر آموزش بانکداری مرکز تحقیقات توسعه مدیریت سبا، لازمه شکل گیری روابط موثر و همکاری میان مدیران آموزش بانک ها را برقراری فضای غیررسمی و دوستانه میان این گروه عنوان کرد.

نشان برتر مشتری مداری به بانک مهر اقتصاد رسید

گروه بنگاه ها: در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، بانک مهر اقتصاد نشان برتر مشتری مداری را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با حضور نمایندگانی از وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادهای پژوهشی و تلاشگران عرصه تولید، صنعت و خدمات در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، نشان برتر مشتری مداری به بانک مهر اقتصاد اعطا شد.

بازدید معاون اول رئیس جمهوری از سایت شرکت خدمات انفورماتیک

گروه بنگاه ها: دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری که برای حضور در جلسه ای با محوریت اقتصاد مقاومتی به بانک مرکزی رفته بود، از سایت شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، در این بازدید و حضور در بانک مرکزی، وی از تلاش های بانک مرکزی در سال های تحریم تقدیر کرد. در این دیدار دکتر ولی الله سیف رئیس کل، دکتر علی کرمانشاه معاون فناوری های نوین و سیدمحمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی همچنین مهندس سید ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک معاون اول رئیس جمهوری را همراهی کردند.