آرشیو دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۴۴۷۵
جامعه
۱۳
حق با شماست

چرا فرهنگیان حق تحصیل ندارند؟

یک شهروند از گنبدکاووس: شهرک بهارستان در کمربندی شهرستان گنبد هیچ پل هوایی برای رفت و آمد ساکنان این شهرک ندارد و همین موضوع خطرات زیادی را برای اهالی به وجود آورده است. مسئولان شهری به این موضوع رسیدگی کنند.

یک شهروند از تبریز: از مسئولان شهرداری تبریز می خواهیم به وضعیت پله های پل های عابر پیاده که بیشتر آنها از بین رفته و دیگر قابل استفاده نیست، رسیدگی کنند.

گوران از قائمشهر: چرا آموزش و پرورش ماموریت به تحصیل معلمان را حذف کرده و مانع تحصیل فرهنگیان در دانشگاه شده است؟

جمعی از شهروندان: از این که قرار است ناوگان هوایی کشور نوسازی شود، کمال تشکر را از دست اندرکاران این کار داشته باشیم.

پاسخ

در پی درج پیامی در 28 دی ماه تحت عنوان «گلایه از افزایش فاصله حرکت قطارها در خط 3 مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: هم اکنون همزمان با بهره برداری از خط سه، عملیات اجرایی تکمیل پروژه نیز همچنان در حال انجام است، بنابراین تا پیش از تکمیل ایستگاه های بین مسیر و اتمام فعالیت های مرتبط با آن اعم از فعالیت های عمرانی و نصب تجهیزات، امکان کاهش هدوی به منظور رعایت اصول ایمنی وجود ندارد. شایان ذکر است پس از اتمام عملیات هدوی این خط نیز کاهش یافته و یا سایر خطوط متروی تهران هماهنگ خواهد شد. امید است با افزایش امکانات و بهبود وضعیت ناوگان و در نهایت کاهش محدودیت ها، رضایت مسافران گرامی بیش از پیش حاصل شود.